NewEra Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Dit hebben waarschijnlijk al kapot veel mensen uitgeprobeerd, maar het is leuk om te doen als je je een beetje verveeld in GTA. Pak een helicopter, vlieg naar Middle Park en vlieg laag bij de grond het stuk door dat Timesquare voorsteld (hoe heet het ookalweer in het spel?). Spring dan uit de heli en je zal vaak heeel pijnlijk terecht komen en het overleven. >>> Door Guardian1980: Star Junction.<<< Reageren
PrioX Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 (bewerkt) Ik heb vandaag ontdekt dat er echte drugsdeals plaatsvinden op de straten van Liberty City (TBOGT). Ik liep door East Holland toen ik ineens een lid van de Northwood Dominican Drug Dealers zag staan in een klein donker hoekje van de straat. Hij riep allemaal uitspraken over straat dat zijn drug je op zou peppen en dat hij de beste ''stuff'' had. Ik stond nog geen minuut te kijken of er komt een lid van de North Holland Hustlers aanlopen. Ze geven elkaar iets in de hand het lopen weer weg. Een leuk detail van realisme. Ik had het nooit eerder gezien en ik vond het gewoon leuk om het met jullie te delen. Ik heb nu ook de locatie van deze drugdealer gevonden. Ik ben vijf keer gaan kijken en hij stond er altijd. Edit: Excuses, dit bericht had eigenlijk toegevoegd moeten worden aan mijn bovenstaande bericht. :$ >>> Door Hanneswasco: Geen probleem hoor, na meer dan een week mag je gewoon een update plaatsen. <<< Bewerkt: 6 april 2012 door Hanneswasco Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Driveby op een auto. Auto in de fik en reet tegen een aankomende ambulance op en knalde meteen samen met die ambulance. Was een mooi effect Reageren
Merc Geplaatst: 8 april 2012 Rapport Geplaatst: 8 april 2012 (bewerkt) Ik wilde een trap oprijden, maar er kwam een politieagent aan die dacht dat hij aangereden werd, daarna struikelde hij van de trap en viel vol op het trottoir recht op zijn gezicht. Jammer genoeg kreeg ik wel 1 ster terwijl ik hem niet heb aangereden. Bewerkt: 8 april 2012 door Merc Reageren
sebasss12 Geplaatst: 10 april 2012 Rapport Geplaatst: 10 april 2012 Met handlangers t 10min volgehouden om de politie uit te schakelen de Swat (noose) was zelfs helemaal dood. >>> Door Guardian1980: Je zegt het zelf al, offtopic. Dus ben ik zo vrij het weg te halen <<< Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 ik liep zo'n zwerver met een rood mutsje omver, en hij wou vechten. Ik loop naar een copcar, en daar werd hij gearresteerd door de klabakken... en toen kwam het grappigste. Ik jat die copcar, rij naar de Castle Gardens en rij mijn auto in het water, en die zwerver komt niet eens op het idee om uit de auto te klimmen en was dood. Toen kwam de ambulance, en die reed ook het water in... ik heb een halfuur lichen lachen... Reageren
myron.b Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 Ik had een wanted level. Toen was ik bij het museum. Bij de plek waar je in TBOGT die diamanten deal moet verstoren. En ik ging daar zo gebukt zitten met een UZI. Toen kwamen de agenten via de ladder omhoog. En als hun net stonden schoot ik ze eraf. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 Ik had net in GTA en grappig moment. Ik schoot zo'n prullenbak omver terwijl er iemand voorbij liep. De prullenbak raakt hem en hij vliegt de lucht in! Reageren
sebasss12 Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 Had vanmiddag ook een grappig moment ik achtervolgde in lcpd een auto die niet wou stoppen en de flikken auto was niet snel genoeg dus pak ik een motor en achtervolgde die auto dus ik rem af omdat ie klemgereden was door andere agenten vliegt me collega zo hatseflats over me heen de motor af leuk dat ie zich ff vasthield. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 19 april 2012 Rapport Geplaatst: 19 april 2012 Niko kreeg gisteren een hoog stemmetje. Ik sprong van een muurtje af, landde hij met z'n zak precies op een hek. Auwa. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 20 april 2012 Rapport Geplaatst: 20 april 2012 Niko kreeg gisteren een hoog stemmetje. Ik sprong van een muurtje af, landde hij met z'n zak precies op een hek. Auwa. Haha Reageren
myron.b Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 (bewerkt) Wat ook leuk is, is al iemand aan de kant van de weg bezig is met zijn auto. Om dan vol tegen degene of tegen de auto te rijden. Dan valt de klep op zijn kop, gaat het alarm af en glijdt het poppetje er langzaam onder de klep uit. Bewerkt: 21 april 2012 door myron.b Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 Wat ook leuk is, is al iemand aan de kant van de weg bezig is met zijn auto. Om dan vol tegen degene of tegen de auto te rijden. Dan valt de klep op zijn kop, gaat het alarm af en glijdt het poppetje er langzaam onder de klep uit. dat is geniaal, die mensen staan vaak in die straat waar het libertonian ook aan ligt toch?? frankfort avenue ofzo Reageren
myron.b Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 (bewerkt) Wat ook leuk is, is al iemand aan de kant van de weg bezig is met zijn auto. Om dan vol tegen degene of tegen de auto te rijden. Dan valt de klep op zijn kop, gaat het alarm af en glijdt het poppetje er langzaam onder de klep uit. dat is geniaal, die mensen staan vaak in die straat waar het libertonian ook aan ligt toch?? frankfort avenue ofzo Ook als je Booth Tunnel uit rijdt,en dan rechtdoor in Alderny gaat. Ik ging net boven op een gebouw zitten waar een ladder zat. Dus de agenten kwamen omhoog en als ze boven waren en hun pistool pakte schoot ik ze eraf. Bewerkt: 21 april 2012 door myron.b Reageren
Poepchineesje Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 Wat ook leuk is, is al iemand aan de kant van de weg bezig is met zijn auto. Om dan vol tegen degene of tegen de auto te rijden. Dan valt de klep op zijn kop, gaat het alarm af en glijdt het poppetje er langzaam onder de klep uit. dat is geniaal, die mensen staan vaak in die straat waar het libertonian ook aan ligt toch?? frankfort avenue ofzo Ook als je Booth Tunnel uit rijdt,en dan rechtdoor in Alderny gaat. Ik ging net boven op een gebouw zitten waar een ladder zat. Dus de agenten kwamen omhoog en als ze boven waren en hun pistool pakte schoot ik ze eraf. Dat is nog grappiger met een baseballbat! dan moet je hier gaan staan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.