Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

Ik heb dit zo'n beetje aangekeken, en we gaan nu weer doen waar het topic voor is.

Oftewel, als je post, dan vertel je wat je zelf hebt meegemaakt in Liberty City. Dus niet enkel reageren op de post van een ander of tips geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik een wanted level van 3 sterren had,ging een agent iemand uit een auto trekken.

Toen wou de agent weg rijden,en toen ging dat poppetje die agent weer uit zijn auto trekken.

Dus dat poppetje werd gearresteerd.

Ik reed die agent over,toen rende het poppetje naar ze auto en reed snel weg. :schater:

Nog een, ik reed een gast omver,zegt Johnny sarcastisch: Bye bye dude. xD

Ik vond het wel een grappige opmerking.

Alleen toen ik aan het lachen was knalde ik tegen een politie auto,viel ik van me motor,en werd gearresteerd. :ch:

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op schottler station en ik zat me te vervelen. Ik los een schot met mijn pistool, paniek op het station, loop ik naar buiten, zie ik 2 precies dezelfde mensen naast elkaar weglopen??? Was me tot nu toe alleen nog maar in SA gebeurd :? Wat ook grapppig is (in TBoGT) is in Maisonnet 9 (weet niet of ik het goed schrijf) een schot lossen. Die hele mensenmassa die naar buiten sprint en Dessie vecht zich er een weg doorheen om met mij te vechten. En als het dan eindelijk is gelukt om dessie jou te laten bereiken moet je naar zo'n ganggebied lopen, voor een flikkenwagen gaan staan en omdat Dessie niet dood kan, heb je binnen 3 minuten een hele oorlog tussen Dessie, die gang en de politie _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Met superpunch in The Ballad Of Gay Tony tegen een dikke agent geschopt,vloog die een meter of tien ver met zn ballen tegen een pion _O_ .

Auw, pijnlijk...

Als je dat bij die cliffs in Leftwood/Bohan doet, vliegt die dude naar beneden...

Maar even ontopic. Wat grappig is met een motor in de cinematic mode camera rondrijden.Of je rijdt een stuk of 300 voetgangers aan, of je valt van je motor, met je ballen in het gezicht van een flik...

Link to comment
Delen op andere websites

Hij komt wel in het spel voor ;), het is eigenlijk geen zwerver, maar heeft iets te diep in het glaasje gekeken.

Bij de simple native trainer is hij ook te vinden, M Y Drunk 01 uit me hoofd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is komt die zwerver in een reclame spotje voor...

Op 0:24 zie je de zwerver lopen.

Ik had gisteren zelf nog wel wat leuks. Ik was lekker rond aan het rijden, stort er opeens een helikopter recht voor m'n neus neer. Waar die vandaag kwam mag God weten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de info :)

Had hem nog nooit met een pilon op zijn hoofd gezien.

En heel fout van me, had nog nooit die commercial gezien :D

Vallende helicopters moet ik nog meemaken (lijkt me erg grappig)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed het terrein van een politie bureau op maar ik ging door die slagbomen heen. Z'n politie agent zei ''Get out of the car, and put your hands on the roof''. Ik reed in een open cabrio crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...