Jump to content

Grappige Momenten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was een beetje auto's in de deur van de kerk aan het cheate waar Roman was getrouwd en waar de begrafenis was van Derrick of Francis, zodat ik kon instappen en dan in die kerk kom. En ik was in die kerk en ik hoor zacht een orgel spelen dat ook speeld tijdens de begravenis van Derrick of Francis. puh2.gif Best grappig dat dat nog afgespeeld wordt na de missie.

Je kan alleen binnen komen door voertuigen in de deur te plaatsen met cheats.

Ik heb een Sanchez in de deur geplaats, gewoon voor de helft in die deur plaatsen. Zal vaak mislukken, dat zeg ik wel. Maar je moet gewoon een beetje rommelen, dan kom je in die kerk.

Bewerkt: door GTAKevin023
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Wat zijn jullie grappigste momenten uit GTA IV?

Mijne tot nu toe net, ik had iemand inelkaar geslagen gaat een vrouw gillend om een lantarenpaal een rennen XDXD

Ik vond het zo leuk toen,

als Carl te veel gedronken had lol.

Van links naar rechts ;D

http://www.youtube.c...h?v=KV3dYUCzxCY

- Jelle thumbsup2.gif

''Carl''???? confused2.gif

Oke, ontopic.

Ik had laatst heel veel politie achter me aan, en ik was midden in de stad aan het vluchten. Hoorde ik hetzelfde geluid als de wieken van een heli die ergens tegen aan gaan. Storte er een politie helicopter naar beneden boven op een FBI auto. icon_mrgreen.gif Helaas reed die FBI auto gewoon door. ik had lage health en ik craste tegen bushokie aan en vloog door de ruit waardoor mijn health nog minder werd. 2 schoten van de FBI agenten. Dood.

Geplaatst:

Net eerder een slim moment dan grappig.. Zo'n GTA Race, met 10 man ofzo bij Airport.

Eindelijk bij de finish als nummer 2, zie ik dat nummer 1 aan het campen is op de finish met een SMG. Schoot ff iedereen neer en eindigde dus met 25 kills ofzo. Ik wist uiteindelijk gelukkig wel over de finish te hobbelen, maar was best irritant.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik speel GTA EFLC op de PC met een trainer. Ik zat op het vliegveld met een bus te rijden, druk ik de .delete toets in, en gaat dat ding opeens 280 kilometer per uur! Ik vloog letterlijk de lucht in :D:puh:

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik ging met Little Jacob naar Perestrioka en er was een show van 'The Incredible Kleinman' . Hij legde zijn collega op een tafel en liet die zweven met zijn 'magische krachten'. En toen riep iemand in het plubiek: "You suck,asshole" , toen zei Kleinman: "eat shit' en liet die de vrouw vallen. Was ze bewusteloos en was de show afgelopen.

Toen moest ik wel even lachen. :puh:

Wat ook leuk is om met een Patriot met volle snelheid tegen auto's aan te rijden. Ik had een keer dat een auto een paar salto's maakten en in brand vloog en vervolgens explodeerde. :schater:

Wat ik ook soms doe is met auto's naar binnen rijden bij Perestrioka. Dan rennen al die mensen schreeuwend weg en roepen ze dat er een terrorist is. :schater:

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

die preker tegenover het ''Bohan'' safehouse is wel grappig, zeker als je m elke keer op een andere manier vermoordt, als ik die vent hoor praten komt mijn sick murderer weer naar boven :7

Ik was aan het darten met Little Jacob en toen stapte ik in de auto, hij moest nog instappen en stond naast de auto. Ik rij dus hard naar achter, wat denk je, knal ik met de rechter spiegel tegen zijn kop aan, is die dood.

Even later belde die mij op of ik hem kon ophalen bij het ziekenhuis.

Een keer begon ik te schieten op straat, en een zwerver zei: Oh my god, I have to sell my balls right now!

Die zwervers hebben van die grappige uitspraken zoals: Aliens stole my sperm!

Bewerkt: door myron.b

Ik zat eens in TLaD keihard motor te rijden... komt er ineens een hekje aan... :7

Ik heb er ooit een filmpje van gemaakt, even zoeken hoor! Ik edit m wel!

(het ziet er naar uit dat ik die dus NIET ga vinden lol)

Bewerkt: door Dipsie8
Geplaatst:

Laatst ging ik naar de kroeg met Roman om te drinken. Ik slenterde over straat en ik liep tegen een vrouw op en ze had een kort rokje aan. Ik viel boven op de vrouw met mn hoofd tussen haar benen.

Een ander moment was ik aan het joyriden in Broker bij Perestroika. Op een gegeven moment knalde ik op een passerende auto. Ik vloog door de voorruit en door de deuren van Perestroika. Vraag me niet hoe maar ik landde precies op het podium.

En weer een andere keer was ik Superman aan het spelen met mn rocket launcer. Alleen jammer dat ik precies op een vuurkorf terecht kwam :puh: Als ik nog niet dood was van de rocket launcer dan werd ik wel levend verfilleerd.

Geplaatst:

Laatst ging ik naar de kroeg met Roman om te drinken. Ik slenterde over straat en ik liep tegen een vrouw op en ze had een kort rokje aan. Ik viel boven op de vrouw met mn hoofd tussen haar benen.

Een ander moment was ik aan het joyriden in Broker bij Perestroika. Op een gegeven moment knalde ik op een passerende auto. Ik vloog door de voorruit en door de deuren van Perestroika. Vraag me niet hoe maar ik landde precies op het podium.

En weer een andere keer was ik Superman aan het spelen met mn rocket launcer. Alleen jammer dat ik precies op een vuurkorf terecht kwam :puh: Als ik nog niet dood was van de rocket launcer dan werd ik wel levend verfilleerd.

Ik vraag niks,

Ik zeg alleen dat het niet mogelijk is omdat er meerdere deuren voor zitten plus nog 15 meter aan vloer voordat je uberhaüpt bij het podium aan komt...

Myth Busted...

Geplaatst:

Wel lief blijven voor elkaar hè. Er zit een hoop realisme in IV, maar er kunnen nog altijd een hoop onverklaarbare val en vliegpartijen in voorkomen als je maar net goed geraakt wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...