Jump to content

Grappige Momenten


Jozz

Recommended Posts

toen ik zoon level deed van gta iv die level met zoon vrachtwagen met bommen erin en mijn opdrachtgever zij dat het erg brandbaar en gevoellig is en toen zij nicko bellic: What The Fack ik lachen jonguh hoe hij dat zij hahahaha ik lach er nog steeds om haha

Grappige momenten echt haha

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Ik was zo in Middle Park...

Spring ik zo in het water, vervolgens zwem ik naar dat kleine eilandje.

Ik begin iedereen neer te schieten die ik zie. Krijg ik Wanted level. :puh:

Dit gaat steeds omhoog, tot 4 sterren.

Ik pak een bazooka, en schiet de heli's uit de lucht. :*D

Die storten neer...

Bij de 4de heli gaat het mis...

Die heli komt naar beneden.

Ik denk:'Die komt vast in het water terecht!'

Nou, dat was dus niet zo! :puh:

De heli ontploft vlak naast mij, ik vlieg weg en word ook nog eens door een van die wieken geraakt!!! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel de missie Angels in America en volg de AoD op hun weg naar de Booth Tunnel op mijn Hexer. Op Asahara Road verlies ik vervolgens lichtjes de controle over mijn Hexer (onnozele heuveltjes ook) en knal ik vervolgens frontaal op een Merit die uit de tunnel kwam gereden. Dit was één van die momenten waarop je kon zien dat de IV-physics niet geheel perfect zijn. Ik vloog een goede 150-175m (duurde echt wel een aantal seconden...) de lucht in om vervolgens hier ten gronde te gaan. Verbazingwekkend genoeg overleefde ik dat voorval, had maar 1/6e van mijn Health afgenomen. Dan weer mijn Hexer gaan zoeken, lag die ergens halverwege de Booth Tunnel... Echt vreemd :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Kom ik aanrijden richting een ramp ( achter de ramp is een muurtje/ als je er af gaat kom je in het water). Reed richting de ramp met 2 politieauto's achter me aan. Net voor de ramp stuur ik naar rechts en knal tegen het muurtje met mijn auto en de politie gaat over de ramp in het water haha. Heerlijk.

Edit: I know. It's a bump. Maar het is zo'n mooi topic! :D

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed een stuntjump en kom hard tegen een hekje terecht, recht voor iemand die wegloopt van de politie. Gehinderd door mijn auto werd hij makkelijk opgepakt. Terwijl de politie bezig is wat te zeggen, vliegt mijn auto.plots in brand. Even later explodeert hij en zijn ze beide dood.

Ik had een forklift gestolen en vlak naast iemand geparkeerd. Daarna jaagde ik een paar kogels in het gasvat dat er achterop zit. Door de steekvlam schiet de voetganger in brand en sterft hij. In mijn nopjes met dit succes wil ik hetvgeld oppakken dat hij laten vallen heeft, explodeert die forklift. Karma's a bitch.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...