Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

yoyo! kwilder ook wel bij! heb nog nooit online gespeeld dus weet ni hoe daddet moet maja ... wil het wel leren natuurlijk ;) ... kzit ondertusse in mn game aan 55 per cent ... heb er wel vrij veel uren ingestoken nadat ik me het combopack van gta heb gekocht ...

uh ja mijn naam is ook elchillum op de ps3 account of whotever it's called ...

dees topic komt dus op het juiste moment, de clan is new, im new ... en tzier ernaar uit dat het niet TE serieus is en dat het doel is gewoon wa samen fun maken ... buiten het feit dat we wel lekker kunnen knallen ...

alle bon ... ik hoor het wel zeker :D

cheers!

Geplaatst: (bewerkt)
Ok, welkom Jericho! Veel plezier in de gang!

Bedankt. Ik zal jou zometeen toevoegen op het PSN.

Bewerkt: door Jericho
Geplaatst:
yoyo! kwilder ook wel bij! heb nog nooit online gespeeld dus weet ni hoe daddet moet maja ... wil het wel leren natuurlijk ;) ... kzit ondertusse in mn game aan 55 per cent ... heb er wel vrij veel uren ingestoken nadat ik me het combopack van gta heb gekocht ...

uh ja mijn naam is ook elchillum op de ps3 account of whotever it's called ...

dees topic komt dus op het juiste moment, de clan is new, im new ... en tzier ernaar uit dat het niet TE serieus is en dat het doel is gewoon wa samen fun maken ... buiten het feit dat we wel lekker kunnen knallen ...

alle bon ... ik hoor het wel zeker :D

cheers!

Hmm, je mag van mijn part wel een beetje beter ABN praten, ik hoop ook dat je dat zal gaan doen.

Maar je bent Aangenomen!

Geplaatst:

Komt er ook nog een site? Ik heb je trouwens op het PSN toegevoegd, pipovisser.

Geplaatst:

Kun je a.u.b. praten in het Clan Talk Topic? Als je hem niet kan vinden, dan moet je je PB van mij maar eens kijken, daar staat de link in ;)

Geplaatst:

Kun je a.u.b. praten in het Clan Talk Topic? Als je hem niet kan vinden, dan moet je je PB van mij maar eens kijken, daar staat de link in ;)

hey ik wil er bij

psn:hybrid-leader

Geplaatst:

Welkom bij de clan. Veel plezier, gang talk topic staat er ook, daar moet je vanaf nu posten ;)

Geplaatst:

SixStarStunna reporting for duty.

Wil ook wel in deze clan, eens kijken hoe GTA loopt in clan veband. Dit weekend ga ik zeker online komen. :)

Geplaatst:

Ok! Welkom in de clan, posten kan je in het clan talk topic. Daar mag je gewoon praten met de andere leden. En natuurlijk activiteiten organiseren.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...