gtamelle Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik las zo net even het ''1e indruk'' topic. En ik zag allemaal dingen staan zoals. -missies zijn heel makkelijk zo doorheen -politie is makkelijk zo weg -auto rijden is irritant -map is klein Als je het zo bekijkt, lijkt het net alsof de game echt klote is . Is dit ook zo? Ik hoop dat dit eigenlijk heel erg mee valt Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Valt wel mee denk ik hoor. Reageren
eggie123 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik zou zeggen speel hem gewoon ieder zen eigen mening.. als je um speelt merk je vanzelfwel en de map is echt niet klein! ze gaan mij niet vertellen dat ze nu al 3 eilanden verder zijn! iig niet sinds vannacht! speel en oordeel zelf Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Klopt.... Valt allemaal reuze mee Reageren
gtamelle Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik zou zeggen speel hem gewoon ieder zen eigen mening.. als je um speelt merk je vanzelfwel en de map is echt niet klein! ze gaan mij niet vertellen dat ze nu al 3 eilanden verder zijn! iig niet sinds vannacht! speel en oordeel zelf Ja ik kan hem pas morgen spelen. Dus daarom ben ik zo nieuwschierig of dingen niet heel er teleurstellen. Want dat zou wel heel zonde zijn Reageren
emmo Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nee hoor. Ik heb hem ook gespeeld. Begin missions zijn inderdaad makkelijk te behalen , maar er zit een soort level modus ingebouwd. Dus missions worden steeds moeilijker. Auto rijden is echt super! vooral de graphics zijn zeer sterk. En de map is groot genoeg . Politie is makkelijk weg ja , maar rij eens even stuk of 5/6 mensen om. Probeer dan maar van de politie te vluchten. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Auto rijden is niet irritant. Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 allemaal gelul ik heb em ook een filmpje als je wil zien : http://nl.youtube.com/watch?v=z3-0XL88ljc -map is niet klein -missies worden steeds moeilijker (rond de 20%) -politie krijg je niet makkelijk weg alleen met 1/2 of 3 sterren -de auto's rijden kei relaxt hoopt dat het je helpt Reageren
pallestijn Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik vind hem fantastische 1e missies zijn altijd makkelijk! Bij 1 en 2 sterren is het makkelijk weg te komen, is altijd zo geweest. verder rijden moet je aan wennen maar ik vind het zeker vet zo. Reageren
gtamelle Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 allemaal gelul ik heb em ook een filmpje als je wil zien :http://nl.youtube.com/watch?v=z3-0XL88ljc -map is niet klein -missies worden steeds moeilijker (rond de 20%) -politie krijg je niet makkelijk weg alleen met 1/2 of 3 sterren -de auto's rijden kei relaxt hoopt dat het je helpt Ja al deze reacties helpen me wel, net kreeg ik een hele slechte blik bij Gta IV, nu is het weer helemaal omgedraaid zoals altijd . Nou ik wacht nog lekker tot morgen, en jullie allemaal nog veel speel plezier! THX for the reactions Reageren
Gino99 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Deze Gta is gewoon de beste.Ik zit hem nu te spelen en hij is keigoed man Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Klopt, op dit moment had ik ook meer verwacht. Maar wacht maar tot je ongeveer bij de 50 % bent Dan word het pas geweldig Neem dat nou maar van mij aan Reageren
Biocount Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je moet bij snelle autos gewoon niet remmen in de bochten maar remmen voor een bocht en dan de rem los laten en dan insturen. (heb ik gelezen dus nog geen speel ervaring helaas) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nou, dat filmpje heeft me wel een goede indruk gegeven. Prachtige grafics. Ik heb op dit moment zo'n 500 euro op de bank staan. Misschien een ideetje om er snél achter te komen óf er een pc-release komt. En anders heb ik binnekort een XboX360 met GIAIV in mijn kamer staan... Reageren
Valkenburger Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik las zo net even het ''1e indruk'' topic. En ik zag allemaal dingen staan zoals. -missies zijn heel makkelijk zo doorheen -politie is makkelijk zo weg -auto rijden is irritant -map is klein Als je het zo bekijkt, lijkt het net alsof de game echt klote is . Is dit ook zo? Ik hoop dat dit eigenlijk heel erg mee valt Missies zijn altijd makkelijk aan het begin. Moeilijkheidsgraad ligt aan jezelf, hoe goed ben je? Toen ik begon ging ik naast een burger staan en die schopte mij dood, kende de controls niet en kon niet wegrennen omdat hij net zo snel is. Dus tsja, als je zo goed bent ben je wel ff bezig met missies Nu krijg ik het allemaal door hoor, ben een snelle leerling Politie is zeker lastig. Als je een autootje jat heb je 1 ster en ben je zo weg. Logisch toch? Schiet je 6 agenten neer en haal je een heli naar beneden wordt het een ander verhaal, ben ik van overtuigt. Heb 6 sterren gehad via de brug waar je neit over mag en dan kom je echt niet gemakkelijk weg. politie makkelijk is dus bullshit, het ligt zoals altijd aan het aantal sterren. Auto rijden kan je irritant vinden, das mening. Ikzelf vind het megatof, nieuwe uitdaging en het is wat realistischer. Map is klein. Jah, en de PS2 is beter dan de PS3 en eigenlijk is GTA alleen maar slechter geworden sinds GTA III Rockstar heeft een keuze gemaakt: superveel detail en geen megastad. Is ook écht zo, er is ZOVEEL detail dat je 5 minuten over 1 straat kan lopen. Er zijn inderdaad minder straten dan mogelijk maar als je alles wilt zien ben je op deze manier langer bezig! Enig echte punt van kritiek zijn toch de framerates en pop-ups in mijn ogen. Maar die zijn er nauwelijks en boeien niet. Maar dat is de enige terechte kritiek vind ik! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.