Jump to content

Teleurgesteld?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat een onzin zeg.

1.Autorijden is helemaal niet irritant, ik vind het juist veel beter dan in de vorige GTA's.

2. De map is wel wat kleiner dan GTA San Andreas, maar dat betekend niet dat deze map klein is. Er is nu veel meer detail.

3. De missie's zijn in het begin altijd makkelijk, maar die worden later steeds moeilijker.

Geplaatst:

Ik vind het rijden juist pure perfectie!! Ik had net mijn eerste achtervolging, en wat een coole ervaring was dat. Allemaal veel realistischer en echter.

Man, wat is deze game goed. Ik heb er nu 2 en een half uur mee gespeeld, en echt van genoten. Dit is next-gen, dit is waarom ik een ps3 heb gekocht!

Geplaatst:

Het is aan de voorhand geschreven dat een klein groepje menigte zich eigen wel kritiek buigen over de game zelf. Het zijn vaak de mensen die het meeste naar verwachten en naar het game toe streven. Leuk en aardig allemaal, maar teleurstellingen zulle dan eerder optreden, dan iemand die gewoon niet al te zich druk maakt om de game zelf. Ik ben al 10 jaar een fan van GTA-serie, maar toen Gta-Sa nog uit moest komen, was ik helemaal uit mijn doen. Zo graag wou ik de game spelen, en dus was helemaal opgewonden van. Later bleekt in de stadium dat de spel voor mij alrhans tegen viel. Natuurlijk mijn mening alsnog, maar het heeft een klein beetje te maken met, "wat verwacht jij nu exact van het spel?". Dus heb ik deze keer besloten om me eigen niet meer druk te maken, en nu zal GTA IV voor mij (denk ik) positiever uitpakken, dan destijds met Gta-Sa. :dans:

Groetjes,

MGT. :cya:

Geplaatst:
-missies zijn heel makkelijk zo doorheen

-politie is makkelijk zo weg

-auto rijden is irritant

-map is klein

-Eerste missies zijn altijd om in te komen, later worden missies veel uitgebreider en moeilijker.

-1 ster kan je redelijk makkelijk afschudden, maar dat is geen nadeel want om iedere keer dat je een auto jat een achtervolging te rkijgen van 20 minuten is ook geen pretje.

-auto rijden gaat wat anders daarom meot je er even aan wennen, daarna gaat het steeds beter en makkelijker.

-map is neit echt klein hoor. als je bij san andreas al het platteland en woestijn weghaalt (waar toch weinig te doen is) dan is gta 4 groter.

ik vind het dus zeker neit tegenvallen

Geplaatst:

Soms heb ik bij San Andreas idd het gevoel dat ze hebben geprobeerd om het vol te proppen... Zoals heel veel woestijn... Daar kun je niks en daarom heb ik het idee dat ze dat hebben gedaan zodat SA groter lijkt...

Geplaatst: (bewerkt)
Je moet bij snelle autos gewoon niet remmen in de bochten maar remmen voor een bocht en dan de rem los laten en dan insturen. (heb ik gelezen dus nog geen speel ervaring helaas)

realistisch ^^

en btw de mensen die veel zeiken zijn waarschijnlijk na 5 min gestopt en zitten nu hier te posten en de mensen die gewoon gelijk hebben en het een retegoed spel vinden zitte nu te spelen dus kunne ze nie zoveel poste :puh:

Bewerkt: door rendual
Geplaatst:

Nou zoals jullie zeggen, klinkt het allemaal zeer posietief.

Ik ben gelukkig niet zo opgewonden dat ik niet meer kan wachten ofzo. Want ik moet zelf nog wel een dagje wachten.

Maar ik heb zoals jullie het zeggen, er nu wel erg zin in :D

Geplaatst:
Ik las zo net even het ''1e indruk'' topic.

En ik zag allemaal dingen staan zoals.

-missies zijn heel makkelijk zo doorheen

-politie is makkelijk zo weg

-auto rijden is irritant

-map is klein

Als je het zo bekijkt, lijkt het net alsof de game echt klote is :(.

Is dit ook zo?

Ik hoop dat dit eigenlijk heel erg mee valt :D

als je het een maal speelt vind je hem fantastisch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...