Robin B Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) mijn ps3 doet het niet meer nadat ik GTA lV heb gespeelt ik weet echt niet hoe dat komt .. ik moest wel een update doen om de vermogen te verhogen..marr nu start ie niet meer op dat geldt ook voor de andere spellen van mijn apart is GTA IV dom Bewerkt: 29 april 2008 door robin bbb Reageren
gtamelle Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 mijn ps3 doet het niet meer nadat ik GTA lV heb gespeelt ik weet echt niet hoe dat komt ..ik moest wel een update doen om de vermogen te verhogen..marr nu start ie niet meer op dat geldt ook voor de andere spellen van mijn apart is GTA IV dom Dit had je toch ook al in een ander topic geschreven??? En dit heeft denk ik niet veel met Gta IV te maken. Ik bedoel, ik zie geen topics waar mensen hier problemen mee hebben. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik denk niet dat dit aan gta IV ligt. Maar heb je nog garantie op de console? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb al van meerdere mensen geohoord dat GTA IV of hun console het niet meer doet. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Wie hebben hier allemaal last van dan ? En wordt je console niet gewoon te warm ?? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) EDIT: Sorry dubbele post Bewerkt: 29 april 2008 door repbon Reageren
Robin B Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Wie hebben hier allemaal last van dan ? En wordt je console niet gewoon te warm ?? ja hij wordt wel warm maar wij hebben op de Ps3 zoiets die alle problemen fixt daar moet ik nog 2 uur wachten tot ie klaar is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.