Farid. Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 halloooow mede GTA-ers als ik van land naar land wil (over het water) dan komt er op me scherm te staan 'Welcome To Vice City Stories' hebben anderen dat ook op de PSP of is er iets mis met m'n cd want het is nogal irritant als je een missie doet! Alvast Bedankt Farid Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 naar mijn weten hoort dat zo, zo laadt hij het volgende eiland. Reageren
Farid. Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 naar mijn weten hoort dat zo, zo laadt hij het volgende eiland. oke, deze kan opslot Reageren
joppie Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 was trouwens bij VC ook. Als je die hebt/had gespeelt denk dat je het dan wel wist. maja hoort idd. Reageren
Miek Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Iedere keer als je bij een eiland dichter in de buurt komt,moet het laden. Anders kan je PSP het niet aan.Zelfs op de PS2 gebeurt dat altijd,maar wel minder lang. Doei Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ja, zoals gezegd is dat omdat de PSP het niet aankan. In Vice City kon je met het jetpack zorgen dat hij niet laadde. Daardoor kon je Vice City in zijn beta versie zien. grtz ~Victorious~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.