Follow Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 De eerste tien die het spel uitspelen krijgen een stadsleutel toch? Wie weet wat het inhoud, en hou me niet van het stokje dat niemand het nog niet uitgespeeld heeft. Ik weet zeker dat alle 10 al weggeven zijn. Want er zijn mensen in Amerika die gelijk non-stop het spel spelen. De eerste met Halo 3 was al 3 uur na het uitkwam, en direct op Legendary (hoogste graad). En is het kopen het waard? Dan koop ik het misschien nog maar, heb bijna alle spellen hiero uitgespeelt. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 De eerste tien die het spel uitspelen krijgen een stadsleutel toch?Wie weet wat het inhoud, en hou me niet van het stokje dat niemand het nog niet uitgespeeld heeft. Ik weet zeker dat alle 10 al weggeven zijn. Want er zijn mensen in Amerika die gelijk non-stop het spel spelen. De eerste met Halo 3 was al 3 uur na het uitkwam, en direct op Legendary (hoogste graad). En is het kopen het waard? Dan koop ik het misschien nog maar, heb bijna alle spellen hiero uitgespeelt. Ik was niet echt overtuigd van de screens en trailers. Maar na het zien van dit filmpje... Zie mijn laatste topic voor mijn reacties hierop. Ik ben compleet verandert van PC-Gamer naar consolekutje, alleen vanwege dit filmpje. Maargoed, nog eventjes afwachten wat verdere conclusies zijn. Ik zou er in ieder geval wél voor gaan, maar ik weet jou budget natuurlijk niet. Hij is in ieder geval het geld waardig, al helemaal indien je al beschikt over een PS3 of X-Box360. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.