Pennywise The Clown Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Godskollere wat is GTAIV vet zeg. Ik was niet erg overtuigd, en zou net zoals de meeste andere PC-Gamers rustig wachten op de PC Release. Maar nu zie ik de gameplay, en denk ik toch maar dat ik een X-BoX360 ga aanschaffen. Wat zijn de exacte prijzen van de Xbox's 360 en PS3's. Er zijn verschillende soorten heb ik begrepen, dus de verschillen daarin zou ik ook wel willen weten. Waar zou ik hem het beste kunnen kopen? Via internet? Scheelt dit geld? En wat zouden jullie nemen? Een XboX360, of een PS3. Mijn te spenderen bedrag ligt zo rond de 500 euro op dit moment. Ik ben over een maandje jarig, dus hopelijk geeft mijn gulle familie me nog wat extra ballen om het allemaal nog wat op te beuren. Kortom... Wat zijn ongeveer de prijsniveau's voor het spelen van GTAIV, indien je dus een van de twee consoles + het spel koopt. Alvast bedankt Reageren
PS3-Busy Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb beide consoles thuis staan en zou je de PS3 aanbevelen. Gewoon net dat tikkeltje beter... En in pack met GTA IV aan prijs van stand alone console, dus GTA gratis erbij! Bij xbox heb je betere online ondersteuning, maar dat is betalend. PS3 komt ook met online ondersteuning in de vorm van "home". Een soort second life achtig gratis te downloaden spel met ondersteuning voor andere spellen zoals gta, maar daar is het nog even op wachten. Kortom, PS3 is iets duurder, maar in mijn ogen iets beter. Prijzen vind je overal online, ff googlen! Reageren
Looman0 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Stel dat je toch voor de xbox wilt gaan, Welke is dan het beste? - Standaard zonder harde schijf - Met 20gb Hd - Of de elite met 120gb Welke verschillen zitten erin en wat maakt dit uit voor Gta IV? Mvg Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Stel dat je toch voor de xbox wilt gaan,Welke is dan het beste? - Standaard zonder harde schijf - Met 20gb Hd - Of de elite met 120gb Welke verschillen zitten erin en wat maakt dit uit voor Gta IV? Mvg Ik zou de versie met 20gb doen. Scheelt 100e met de Elite geloof ik en is meer dan prima voor GTA4. Grootste verschil zit m in de harde schijf en de kleur. Arcade zou ik niet zo snel doen. Als je iets meer met het apparaat gaat doen zal je merken dat je toch wel een 20gb schijf nodig hebt en die kosten los iets van 100e geloof ik Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Stel dat je toch voor de xbox wilt gaan,Welke is dan het beste? - Standaard zonder harde schijf - Met 20gb Hd - Of de elite met 120gb Welke verschillen zitten erin en wat maakt dit uit voor Gta IV? Mvg Ik zou de versie met 20gb doen. Scheelt 100e met de Elite geloof ik en is meer dan prima voor GTA4. Grootste verschil zit m in de harde schijf en de kleur. Arcade zou ik niet zo snel doen. Als je iets meer met het apparaat gaat doen zal je merken dat je toch wel een 20gb schijf nodig hebt en die kosten los iets van 100e geloof ik En waar komt de 20GB ongeveer op neer qua prijs? Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Stel dat je toch voor de xbox wilt gaan,Welke is dan het beste? - Standaard zonder harde schijf - Met 20gb Hd - Of de elite met 120gb Welke verschillen zitten erin en wat maakt dit uit voor Gta IV? Mvg Ik zou de versie met 20gb doen. Scheelt 100e met de Elite geloof ik en is meer dan prima voor GTA4. Grootste verschil zit m in de harde schijf en de kleur. Arcade zou ik niet zo snel doen. Als je iets meer met het apparaat gaat doen zal je merken dat je toch wel een 20gb schijf nodig hebt en die kosten los iets van 100e geloof ik En waar komt de 20GB ongeveer op neer qua prijs? Ronde de 270e meen ik (is onlangs in prijs verlaagd) en dan krijg je er bij een hoop winkels al 2 games bij. Bij sommige geloof ik zelfs een coupon voor een gratis GTA4. Wees er wel zeker van dat je er een hebt met HDMI aansluiting. Die zijn van een bepaalde bouwperiode waar de meeste problemen al verholpen waren en de kans op een RROD minimaal zijn geworden Reageren
Hako Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Wat voor n gevolgen zou t hebbe voor GTA IV als je een Xbox 360 Arcade( Standaard zonder harde schijf) zou kopen ?? ik bedoel ,je kan er toch wel op opslaan enzo ,,? en kwa geheugen zou t wel voldoende moeten zijn voor GTA IV. Bewerkt: 29 april 2008 door Hako Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Wat voor n gevolgen zou t hebbe voor GTA IV als je een Xbox 360 Arcade zou kopen ??ik bedoel ,je kan er toch wel op opslaan enzo ,,? en kwa geheugen zou t wel voldoende moeten zijn voor GTA IV. Geen idee van eerlijk gezegd. Het geheugengevalletje van de Arcade is maar heel beperkt. Als je verder nog spellen gaat spelen zit ie zo vol en kom je er achter dat je meer geheugen nodig hebt en dan kan je of voor 30 euro weer zo'n lullig geheugending halen, voor 100 euro een 20gb HD kopen of het nu gelijk goed doen en die paar euro extra uitgeven voor een 20gb versie. Maar dat is slechts mijn mening...... Reageren
Bling Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Wat voor n gevolgen zou t hebbe voor GTA IV als je een Xbox 360 Arcade( Standaard zonder harde schijf) zou kopen ?? Toen ik GTA IV vanochtend voor het eerst opstartte, vroeg mijn Xbox 360 om een kleine installatie. Dit geldt overigens ook voor de PS3-versie, maar naar wat ik gehoord heb niet voor de Xbox Arcade. Je hebt namelijk een harde schijf nodig om deze update te kunnen installeren. Ik heb begrepen, dat het spel zonder die update, een stuk trager is, wat dus best wel irritante situaties kan opleveren tijdens het spelen. Mocht je per se een Xbox 360 willen, dan zou ik voor de Premium (269 euro) of Elite (369 euro) gaan. Je kunt natuurlijk ook de PS3 (399 euro) nemen, maar je moet zelf maar even kijken hoeveel geld je eraan wilt besteden. P.S. Hopelijk heb ik hiermee ook de vraag van Pennywise beantwoord. Reageren
nebu147 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb een leuke aanbieding gevonden: https://www.dynabyte.nl/article.php?xi=19841&tc=cbsearch Het gaat om een Xbox360 pro, die 270 euro kost. maar de bundel die je erbij kunt doen is pas echt interresant: GTA 4 Project gotham Racing 4 Halo 3 De bundel+xbox 360 kost 338.99, maar als je je aanmeld voor een klantenkaart krijg je volgens mij tussen de 4-10 procent korting. Dan kost de bundel maar ongeveer 300. (aanmelden is gratis dus de moeite waard) ik hoop dat je hier wat aan hebt Bewerkt: 29 april 2008 door nebu147 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb een leuke aanbieding gevonden:https://www.dynabyte.nl/article.php?xi=19841&tc=cbsearch Het gaat om een Xbox360 pro, die 270 euro kost. maar de bundel die je erbij kunt doen is pas echt interresant: GTA 4 Project gotham Racing 4 Halo 3 De bundel+xbox 360 kost 338.99, maar als je je aanmeld voor een klantenkaart krijg je volgens mij tussen de 4-10 procent korting. Dan kost de bundel maar ongeveer 300. (aanmelden is gratis dus de moeite waard) ik hoop dat je hier wat aan hebt Oei, dat is een mooie aanbieding... bedankt boor het zoeken Nebu En de rest ook bedankt voor de informatie. Ik weet nu ongeveer wat de prijzen zijn. Is het overigens noodzakelijk om een HMDI-aansluiting te hebben? Deze zit namenlijk alleen in de eliteversie? Bewerkt: 29 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb beide Xbox 360 en Ps3 ik zou voor de xbox(elite) gaan. Reageren
Hako Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 is GTA IV echt zo slecht op de Xbox 360 Arcade ? want ik ben er bijna zeker van dat ik de Xbox 360 Arcade ga kopen. en dat alleen en speciaal voor GTA IV Maarja als ik nu hoor dat je geen upload gedoe hebt op de Xbox 360 Arcade en dus slecht is ofso tja, Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Dit heeft hier misschien niks mee te maken, maar hoeveel ruimte neemt 1 GTA IV savegame in beslag op de Xbox360? Reageren
Jay; Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Wel Pennywise, ik kwamen afgelopen zaterdag een interessante aanbieding tegen met betrekking tot alle Xbox'en en GTA IV. Het is erg goedkoop en ik heb er zelf al gebruik van gemaakt. Ik kwam deze actie in 'Veronica Magazine' tegen, het werkt als volgt: Xbox naar keuze + GTA IV + Halo 3 + Project Gotham Racing 4. De games samen kosten 70 euro. Als ik zeg 'Xbox naar keuze' heb ik het over de volgende types en materialen: Arcade: De console voor iedereen, inclusief geheugenkaart, draadloze controller en 5 arcade spelen. Samen met spellen: 270! Pro: Bevat een 20 GB harddisk voor opslag van games, foto's en video's en meer. Samen met spellen: 340! Elite: Uitgevoerd in het zwart met een 120 GB harde schijf om zelfs meer audio en video op te kunnen slaan. Inclusief HDMI kabel. Samen met spellen: 440! Merk dus op dat je bij de Arcade versie 5 games krijgt. Je hebt bij de andere dan wel meer harde schijf ruimte, toch is mijn persoonlijke keuze op de Arcade gevallen. Je kunt hier bestellen. Je moet betalen bij levering. Ik zie dat de aanbieding al gepost is, maar goed wat duidelijker dan. Bewerkt: 30 april 2008 door Jay; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.