Markant Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik ben ook erg benieuwd welke versie van de XBOX aangeraden wordt. Zijn er toevallig mensen die GTA hebben draaien op de Arcade versie en loopt het soepel of... ? :-) Ook ik wilde aanvankelijk wachten tot de PC versie, maar man wat een graphics! Echt te mooi voor woorden. :-) Reageren
bn_ Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Wat voor n gevolgen zou t hebbe voor GTA IV als je een Xbox 360 Arcade( Standaard zonder harde schijf) zou kopen ?? Toen ik GTA IV vanochtend voor het eerst opstartte, vroeg mijn Xbox 360 om een kleine installatie. Dit geldt overigens ook voor de PS3-versie, maar naar wat ik gehoord heb niet voor de Xbox Arcade. Je hebt namelijk een harde schijf nodig om deze update te kunnen installeren. Ik heb begrepen, dat het spel zonder die update, een stuk trager is, wat dus best wel irritante situaties kan opleveren tijdens het spelen. Mocht je per se een Xbox 360 willen, dan zou ik voor de Premium (269 euro) of Elite (369 euro) gaan. Je kunt natuurlijk ook de PS3 (399 euro) nemen, maar je moet zelf maar even kijken hoeveel geld je eraan wilt besteden. P.S. Hopelijk heb ik hiermee ook de vraag van Pennywise beantwoord. Vreemd mijne vroeg er niet om :S hoe heb je dit gedaan? :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.