Tieess Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ik keek vanochtend in de Stentor, En daar stond iets in over GTA IV, En dat heb ik meteen ff voor jullie gekopiëerd: & Bewerkt: 29 april 2008 door Tieess Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 En ja hoor.... Daar hebben we de eerste artikelen en weer een nieuwe discussie Reageren
(MOH)tomik Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ze lopen allemaal te Zeggen hoe geweldadig gta 4 niet is Reageren
master111 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 hier in bn de stem ook: klik voor artikel Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 in BN de stem stond ook iets over dat het niet normaal was dat ouders zulke spellen kochten voor hun kinderen, en dat 14 jarigen het zomaar in de winkel konden kope ze vonden het raar dat er nog ggen boetes waren uitgedeelt. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Het eerste stuk is nog wel "okeey", het is zo als wat die man zei, Joakim. Het 2e stuk is gwn Bullshit! En wat alsnog? Het spel is al uit dus wat willen ze nu nog doen? Reageren
mrtuning Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 in BN de stem stond ook iets over dat het niet normaal was dat ouders zulke spellen kochten voor hun kinderen, en dat 14 jarigen het zomaar in de winkel konden kope ze vonden het raar dat er nog ggen boetes waren uitgedeelt. ik haat die mensen denken dast het de perfekte wereld is of je nu gta speeld of op straat loopt je leven gaat toch kapot ergens aan Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) in BN de stem stond ook iets over dat het niet normaal was dat ouders zulke spellen kochten voor hun kinderen, en dat 14 jarigen het zomaar in de winkel konden kope ze vonden het raar dat er nog ggen boetes waren uitgedeelt. ik haat die mensen denken dast het de perfekte wereld is of je nu gta speeld of op straat loopt je leven gaat toch kapot ergens aan ja lol als je hier (echte wereld) niet uitkijkt word je ook in elkaar geslagen dus het maakt niks uit wat wille ze doen? verbieden om buiten te komen? Bewerkt: 29 april 2008 door rendual Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 GEWELDIG >.< Tommy Vercetti Staat in de krant!!! Maar nu ff over dit topic: Ik vind dat ze zich echt niet zo druk moeten maken ... het is een spel van tenslotte 17/18 jaar en over.... Whats the big deal??? Reageren
Carl-J Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 waar maken die mensen zich allemaal druk om er zijn genoeg andere schiet-spellen hoor blijkbaar moeten ze altijd GTA hebben en er weer moord en brand over schreeuwen Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 GEWELDIG >.< Tommy Vercetti Staat in de krant!!!Maar nu ff over dit topic: Ik vind dat ze zich echt niet zo druk moeten maken ... het is een spel van tenslotte 17/18 jaar en over.... Whats the big deal??? ja.... wij zijn tenslotte allemaal 18 Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 GEWELDIG >.< Tommy Vercetti Staat in de krant!!!Maar nu ff over dit topic: Ik vind dat ze zich echt niet zo druk moeten maken ... het is een spel van tenslotte 17/18 jaar en over.... Whats the big deal??? ja.... wij zijn tenslotte allemaal 18 Ja ok daar heb je ook wel weer gelijk in... maar dan herhaal ik Carl-J... ze moeten altijd GTA hebben en kunnen het niet gewoon eens met rust laten... Bah bah bah Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 GEWELDIG >.< Tommy Vercetti Staat in de krant!!!Maar nu ff over dit topic: Ik vind dat ze zich echt niet zo druk moeten maken ... het is een spel van tenslotte 17/18 jaar en over.... Whats the big deal??? ja.... wij zijn tenslotte allemaal 18 Ja ok daar heb je ook wel weer gelijk in... maar dan herhaal ik Carl-J... ze moeten altijd GTA hebben en kunnen het niet gewoon eens met rust laten... Bah bah bah idd dat bloed op de muur bij cod4 bij een headshot is hetzelfde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.