Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Als je op Las Venturas airport bent kom jaan het eind een helegrote garage daar in sta een AT500 alleen ik kan wel opstijgen maar niet meer landen daar is de landingsbaan te kort voor heeft iemand misschien tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 vierkantje duwen als je land Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 dat fliegtuig rempt niet goed genoeg het rijd dan door tot de muur en dan BOEM!! :crying: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 VAn heel vroeg al op vierkant duwen. En dan beetje bij beetje landen. Dan lukt het je wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 VAn heel vroeg al op vierkant duwen. En dan beetje bij beetje landen.Dan lukt het je wel Juist, je moet al behoorlijk van te voren in de lucht op het vierkantje duwen, dan remt hij in de lucht al af, kom je met een lagere snelheid op de grond en dan blijven remmen natuurlijk en dan haal je het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ik zal het proberen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 ik zal het proberen <_< Oké, laat weten of het lukt. Succes ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ja, het helpt alleen bij het vliegveld bij het legerbasis bij LV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ja, het helpt alleen bij het vliegveld bij het legerbasis bij LV lukt overal hoor je moet al op vierkantje drukken bijv in san fiero als je in los santos wil landen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ik spring er wel uit als iki ergens ben waar ik eruit moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 echt heel vroeg remmen zodat hij bijna omlaag zakt in de lucht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 heb je zelf al een geprobeerd te landen met dat vliegtuig vette shit is dat hoor en hoe moet je je persoonlijke foto invoegen ik heb een foto van 85x85 en hij is 27kb maar toch gaat het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Krijg je dan ook extra geld als je land of zo? Ik spring altijd met parachute Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 gewoon eruit springen is de beste optie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ja ik ook maar hier die freak probeert me wijs te maken dat je kunt landen als je maar heel vroeg remt <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.