Jump to content

hijskraan import/export

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kom je in de hijs kraan met de import?export ik heb san andreas voor op de ps2 kan iemand me veder helpen bedankt

:tu:

Geplaatst:
hoe kom je in de hijs kraan met de import?export ik heb san andreas voor op de ps2 kan iemand me veder helpen bedankt

Je kunt in die hijskraan komen door in de rode marker te gaan staan. Mocht je deze rode marker niet kunnen vinden, dan is de kans groot dat je nog niet de missies hebt uitgespeeld die benodigd zijn voor de Import/Export missies. Je moet namelijk de missie 'Customs Fast Track' van Wang Cars voltooid hebben, eer je aan de gang kunt met Import/Export. In het missieoverzicht kun je zien wanneer deze missie beschikbaar is.

Geplaatst:

Je kunt in die hijskraan komen door in de rode marker te gaan staan. Mocht je deze rode marker niet kunnen vinden, dan is de kans groot dat je nog niet de missies hebt uitgespeeld die benodigd zijn voor de Import/Export missies. Je moet namelijk de missie 'Customs Fast Track' van Wang Cars voltooid hebben, eer je aan de gang kunt met Import/Export. In het missieoverzicht kun je zien wanneer deze missie beschikbaar is.

En 100% bij driving school

Geplaatst:

En 100% bij driving school

Dat is niet nodig om de kraan te kunnen bedienen.

Maar als je héél graag een kraan wilt bedienen moet je op bouwterreinen kijken, daar staan vaak ook kranen en daar kun je ook gewoon in.

Paar locaties:

Bouwterrein achter Doherty Garage.

In de Quarry (is een uitzondering omdat het geen bouwterrein is.)

En in LV vind je ze veel. ;)

Geplaatst:

Jawel hoor, want het zit zo: Om de Wang Cars-missie te kunnen doen moet je de 'Driving School' hebben voltooid en de missie 'Yay Ka-Boom-Boom' gedaan hebben. Als je de missie ''Customs Fast Track' (die je weer van Wang Cars krijgt) hebt gedaan kan je gaan importeren en exporteren. Je moet dus de Driving School hebben voltooid (ik geloof niet alles goud, maar wel alle opdrachten gedaan).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...