Jump to content

Prijs GTA IV?


Racingfreak

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    2

  • Racingfreak

    2

  • fhklaarwater

    2

  • Swiggers

    1

Hier bij de Media Markt in Zoetermeer stonden zo'n 40 mensen te wachten en we zijn allemaal naar binnen gerend :puh: En hij kostte maar 44 euro! Ik was echt verbaasd, maar wel focking blij :D

Ik was in de media markt in Rotterdam vandaag om 8:45. Er stonden ongeveer 5 andere mensen. Raar dat hij daar 4,- euro duurder koste.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er hier in Frankrijk bij een supermarkt 70,- voor betaald! Maar ben REUZE gelukkig dat ik hem heb, alleen t boekje enz is frans maarja, kan ik toch wel ff spelen als ik me verveel hier op vakantie. zit al op 10% hij is zooooo vet! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er denk ik inclusief verzendkosten €61 voor betaald, maar dat heb ik er denk ik graag voor over, aangezien ik alleen 1 of 2 ingame plaatjes heb gezien en geen filmpjes, weet ik nog niet of ik het goed of slecht ga vinden, maar ik neem voor 99% aan dat ik het goed ga vinden:P/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik had 'm gratis. Ik kocht op de 29ste van april een PS3 GT5 pakket bij Toys R us in Almere en kreeg GTAIV er voor nop bij. Goede deal!!

Voor iedereen die nog een GTAIV moet kopen. Ik was laatst bij Bart Smit in Veenendaal en daar lag ie (op voorraad) voor 34,95....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...