freestyla Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 92 euros special edition maar heb mij dat wel beklaagt want je krijgt er alleen brol en ne slechte cd bij . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 gta4 en playstation 3 bundel gekocht dus het was 440 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 gta4 en playstation 3 bundel gekocht dus het was 440 euro Ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Bij de vertrouwde Free Record Shop, 65 euro's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murcielago Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Bij de Bart Smit, 65 euro en een cadeaukaart erbij gekregen van 5 euro, 60 euro dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 €65.- €7.50 (freerecord kortings kaart) _____- €57.50 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 dit is ver uit het meest nutteloze en kansloze topic dat ik ooit heb gezien..wtf boeit het nou.. nee, ik zal echt graag willen weten wat iedereen er voor betaald hoor.. En jouw post is de meeste nutteloze post uit dit topic. Doe gewoon mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 ik maar voor 39.99 bij intertoys, maar wel met ps3 erbij. Gewoon zo'n pakket van 439.99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Voor €30,- ! D'r was zo'n ventje die had hem gekocht maar wou hem tog niet, ik had hem gekocht dus. Hij was nog helemaal nieuw! En natuurlijk een koopje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Ik heb GTA IV op de dag van de release voor €55,00 gekocht in de mediamarkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.