leettjuh Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 CJ hoort bij grovestreet, en een beetje bij Varrios Los Aztecas. Maar Varrios Los Aztecas schiet/slaat CJ wel! Zonder enige aanleiding!! Help me Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nouja officieel hoort CJ volgens mij toch niet bij de Varrio Los Aztecas, omdat de andere gangleden het niet accepteren dat een van hun leiders om gaat met de leiders van Grovestreet. Het zijn ook niet je directe vijanden, maar vrienden kun je het ook niet noemen. Volgens mij schieten de Varrio niet meer op je na de missie Los Desperados, maar dat kan ik niet met volle zekerheid zeggen. Greetz Reageren
Jay; Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik moet even bevestigen dat deze gang altijd op je zal schieten. Het maakt dus niet uit hoeveel respect je hebt, waar je in de storyline bent of dat je de 100% hebt voltooid. Ook is het zo dat je de buurt van deze gang niet over kan nemen. Persoonlijk vind ik ze wat minder gewelddadig dan bijvoorbeeld de Balla's. Het is me op gemerkt dat ze vooral op je gaan schieten als je hun wat aan doet. Als je niets vermoedend over straat loopt sparen ze je soms nog. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 De varios los aztecas ofzo is toch van cesar? Zo ja, zou ik het niet gek vinden als ze op me schieten, ik ben namelijk de tel al kwijtgeraakt hoe vaak ik cesar verrotgescholden en kapotgeschoten heb! lol Reageren
Donwell Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 De Varrio Los Aztecas behoort inderdaad tot Cesar, welke je later in het spel vaak tegenkomt. Ondanks de opgroeiende vriendschap tussen Cesar en CJ, zijn de Aztecas het hier toch niet echt mee eens, zoals hierboven al is gemeld. Hierdoor schieten ze soms (niet altijd dus) op jou als je langs komt rijden. Reageren
HA5H Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik moet even bevestigen dat deze gang altijd op je zal schieten. Het maakt dus niet uit hoeveel respect je hebt, waar je in de storyline bent of dat je de 100% hebt voltooid. Ook is het zo dat je de buurt van deze gang niet over kan nemen. Persoonlijk vind ik ze wat minder gewelddadig dan bijvoorbeeld de Balla's. Het is me op gemerkt dat ze vooral op je gaan schieten als je hun wat aan doet. Als je niets vermoedend over straat loopt sparen ze je soms nog. Volgens mij kun je hun buurt wel overnemen? Dat gele gedeelte op de map is van hun :o Reageren
Jay; Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Dat gele gedeelte op de map is van hun :o Nee, het gele gedeelte is van de Los Santos Vagos. De kenmerken van deze gang valt hier te lezen. Het territorium van de Varrio Los Aztecas is met groen aangegeven, net zoals het territorium dat van de Grove Street Families is. Je kunt ze wel aanvallen maar een gang war starten is onmogelijk, vanzelfsprekend kan je het gebied dan ook nooit overnemen. Reageren
leettjuh Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Dat gele gedeelte op de map is van hun :o Nee, het gele gedeelte is van de Los Santos Vagos. De kenmerken van deze gang valt hier te lezen. Het territorium van de Varrio Los Aztecas is met groen aangegeven, net zoals het territorium dat van de Grove Street Families is. Je kunt ze wel aanvallen maar een gang war starten is onmogelijk, vanzelfsprekend kan je het gebied dan ook nooit overnemen. volgens mij is het gebied van Varrios Los Aztecas niet groen aangegeven hoor. Bij mij in elk geval niet Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Wordt het gebied van de VLA überhaupt aangegeven? Ik heb wel eens hun gebied bezet zien staan door de LSV, maar nadat je dat gebied hebt overgenomen staat er weer niets en is het blanco. Reageren
Nicky Bobs Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Je hebt 2 soorten groen Heel duidelijk en wat lichtelijk dat lichte groen is van Varrios Los Aztecas. Maar je neemt ook gebieden voor hun over heb ik gemerkt. Maar mij vallen alleen aan als ik hun aanval voor de rest vallen ze mij niet aan Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Je hebt 2 soorten groen Heel duidelijk en wat lichtelijk dat lichte groen is van Varrios Los Aztecas. Zit er verschil tussen die 2 kleuren? Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik weet niet eens of dat van de Varrios Los Aztecas is, want lichtpaars en donkerpaars en lichtgeel en donkergeel hebben ook zo hun betekenis. De betekenis hiervan is de sterkte van die betreffende gang en dat gebied. Als hij lichtgekleurd is, dan betekent dat dat ze daar niet sterk zijn. Hierdoor zullen ze ook met minder goede wapens (honkbalknuppels, pistolen) aan komen. Als hij wat donkerder is zullen ze vanzelfsprekend met de sterke wapens (Micro-SMG, AK-47) aankomen. Lijkt me dat dit dan ook voor de kleur groen zoiets betekent. Ik heb zelf ook nog wel eens gehad dat ik, als ik de gangwar na de tweede laag beëindigde, een wat lichter groen had. Reageren
leettjuh Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Je hebt 2 soorten groen Heel duidelijk en wat lichtelijk dat lichte groen is van Varrios Los Aztecas. Maar je neemt ook gebieden voor hun over heb ik gemerkt. Maar mij vallen alleen aan als ik hun aanval voor de rest vallen ze mij niet aan Grove street heeft 2 soorten groen. Het dikke, daar zijn veel grovemembers, en het lichte iets minder. Heb ik daarnet gezien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.