murderboy Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb geen xbox360 en/of ps3 dus nu vraag ik me af wat kan ik beter kopen voor gta4? ik zie net dat ps3 problemen heeft met gta4, maar xbox360 schijnt cd's te slopen, dus nu jullie hebben gespeeld, welke van de 2 consoles is het beste voor gta4 en alle spellen(mar toch vooral gta4) Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) ik heb geen xbox360 en/of ps3dus nu vraag ik me af wat kan ik beter kopen voor gta4? ik zie net dat ps3 problemen heeft met gta4, maar xbox360 schijnt cd's te slopen, dus nu jullie hebben gespeeld, welke van de 2 consoles is het beste voor gta4 en alle spellen(mar toch vooral gta4) is hier geen topic over (mijn topic XD) Maar ik vind het beter op ps3 Bewerkt: 29 april 2008 door Fbi-Crew Reageren
Basjegek Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Het maakt helemaal niet uit voor welke console je GTA IV koopt.. Er zijn voor alle 2 de console voor en nadelen.. en die zijn zo klein dat ze niet eens de moeite waard zijn om erover na te denken.. Ik las van de week ergens dat het beste de console kan kopen die veel van je vrienden ook hebben zodat je samen online kunt spelen met hun.. Dus als veel vrienden een xbox 360 hebben koop je die en als er veel mensen een PS3 hebben koop je die.. Maar als je alleen de SP mode gaat spelen moet je de console kopen die het best bij jouw (en je portemonee) past. SUC6 Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Mijn keuze gaat naar de ps3 Deze site zal je heel veel informatie geven over de ps3 Playstation 3 informatieEn daarbij in de toekomst zal de playstation spellen blijven produceren... vergelijk de gewone x-box met de playstation 2 .. de gewone x-box maakt bijna geen spellen meer en de playstation 2 maakt nog steeds spellen ervoor. P.s: Ik heb ook geen ps3 of x-box360.. maar weet al zeker dat ik dat ps3 ga kopen... alleen nog ervoor sparen. Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad TTB Reageren
gtamelle Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Luister naar Basjegek. Mensen kunnen uren lang gaan praten over welke console beter is. Koop de console waar je denkt of vind dat de vetste games op komen, en kijk ook naar wat je vrienden hebben. Reageren
murderboy Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Mijn keuze gaat naar de ps3 Deze site zal je heel veel informatie geven over de ps3 Playstation 3 informatieEn daarbij in de toekomst zal de playstation spellen blijven produceren... vergelijk de gewone x-box met de playstation 2 .. de gewone x-box maakt bijna geen spellen meer en de playstation 2 maakt nog steeds spellen ervoor. P.s: Ik heb ook geen ps3 of x-box360.. maar weet al zeker dat ik dat ps3 ga kopen... alleen nog ervoor sparen. Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad TTB moet ook nog effe sparen, en tja alles heeft voor en nadelen altijd zo, mijn vraag was dus welke is beter(oftewel waar wegen de voordelen zwaarder als nadelen, voor xbox360 of ps3) en ik weet van mensen om me niets over ps3 ik ken ook erg weinig met xbox360 Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Tenzij je geen 1. DLC(Downloadable Content) 2. Betere (betaalt) Online wilt 3. 1 maand gratis Xbox Live wilt Zou ik voor de ps3 gaan. Reageren
danielb Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Tenzij je geen1. DLC(Downloadable Content) 2. Betere (betaalt) Online wilt 3. 1 maand gratis Xbox Live wilt Zou ik voor de ps3 gaan. wat is er nou eigenlijk zoveel beter aan xbox live? het verschil is volgens mij nihil... alleen de kosten verschillen Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Met ps3 kon je geloof ik altijd graties online.... maar het gevolg is is dat het een trager net was...geloofde ik Reageren
Hackman Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Alles wat gratis is is (meestal) van slechte kwaliteit De jongens bij mij op school hebben allemaal X-Dozen maar ik ga voor de Ps3... Reageren
FerryN Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Tenzij je geen1. DLC(Downloadable Content) 2. Betere (betaalt) Online wilt 3. 1 maand gratis Xbox Live wilt Zou ik voor de ps3 gaan. PS3 krijgt ook DLC, maar een andere dan die van de X360. Voor die betere online, kun je ook 1 PS3 game voor kopen, want 1 jaar kost 60 euro. En die 1 maand gratis Live, daar heb je nu voor GTA 4 nog weinig aan, want heel vaak zitten die twee servers vol. Als je een X360 gaat kopen, koop dan die Premium, daar loopt GTA 4 het soepelst op vergeleken met de Core/Arcade versie. Voor de PS3 hoef je daar geen zorgen te maken, want de meeste vasthangers komen op de 60 gig versie, alleen heb ik dit gehoord. Als het geld niks uitmaakt zou ik voor de PS3 gaan, want de X360 kan sneller en vaker kapot gaan. Greetz Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dat de Xbox 360 krassen maakte op de cd's is nu verholpen. Dus als je nu een Xbox 360 (elite) koopt is er niks meer aan de hand! Als ik jou was zou ik voor de Xbox 360 Elite gaan, HD en met 120 GB hardeschijf. En bovendien is de console mooi zwart, echt een prachtig ding! Reageren
murderboy Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Dat de Xbox 360 krassen maakte op de cd's is nu verholpen. Dus als je nu een Xbox 360 (elite) koopt is er niks meer aan de hand! Als ik jou was zou ik voor de Xbox 360 Elite gaan, HD en met 120 GB hardeschijf. En bovendien is de console mooi zwart, echt een prachtig ding! en ps3 40gb zal niet goed genoeg zijn? je moet echt 60gb dan hebben en anders loopt het vast? en die mp kan me niets schelen gaat me om singleplayer, maar geld maakt wel wat uit moet eerst nog veel meer hebben, maar voor alle games is ps3 volgens mij beter Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 De PS3 heeft iets betere kwaliteit, al scheelt het eigenlijk vrijwel niets. Wel heb ik op een ander forum de volgende mail gekregen van een PS3/GTAIV gamer: Gaming Only Forum[/u]]Zag je post hier en kwam op een andere site een newsitem tegen.Citaat: Forumites have reported crashes and freezes following the game's intro-sequence, and the publisher say that if this happens you should delete your game data and reinstall GTA IV. Apparently, the problem is more prevalent on the earlier 60GB model console. Houd dus in dat het bekend is dat hij tijdens de intro crashed en dat de 60gb versie het meeste het probleem heeft. Oplossing: Gooi je gamedata weg en herinstall opnieuw. Misschien dat het ook werkt voor ingame freezes (kan zelf nie zeggen of het werkt want de post heeft me gta4 nog niet bezorgt...) Meer informatie hierover vind je in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.