ken9 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 nou ik heb een probleem met het nederlands elftal zijn het allemaal andere spelers(volgens mij bij fifa 08 dat dat ook is) maar nu komt mijn vraag wat moet je doen om de goede spelers te krijgen of hoe? alvast bedankt Reageren
gta_rulez Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Volgens mij is dit een rechtenkwestie en kan je dus niet op een normale manier aan de goede namen komen. Misschien kun je in de coach/manager mode de namen veranderen ofzo. Reageren
ken9 Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Volgens mij is dit een rechtenkwestie en kan je dus niet op een normale manier aan de goede namen komen. Misschien kun je in de coach/manager mode de namen veranderen ofzo. kun je doen maar dan heb je de originele gezichten enzo niet weet iemand hoe dit moet reageerd aub dan Reageren
styloo Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb een vriend van me, en die zegt dat dit spel telkens vast loopt bij hem. hij heeft hem geruild voor een andere cd van eufa euro 2008, maar daar was het zelfde probleem. heb jij daar geen last van? Reageren
ken9 Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb een vriend van me, en die zegt dat dit spel telkens vast loopt bij hem. hij heeft hem geruild voor een andere cd van eufa euro 2008, maar daar was het zelfde probleem. heb jij daar geen last van? nee bij mij niet werkt het perfect het jammere is het fictieve nederlands elftal Reageren
funky_fred Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Wat jij zegt klopt, De knvb wilt de officile namen van de spelers niet hebben in het spel, ze vinden dit teveel kosten Daarom doet de fifa ( Die het spel maakt enz ) Namen van het nederlandse elftal Bij geen enkele fifa zijn de name goed van het ned elftal als we naar pes 6 7 8 of andere kijken komen ze wel erin voor pes zet ze wel in de game maar is uefa euro 2008 goeie game.. ? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) en nu een ECHTE Reactie : ga naar team managemant in t hoofdscherm en kijk bij nationale selecties , klik holland aan e zoek de spelers . TIP : als je op start drukt kun je een deel van de achternaam van de gewenste speler invoeren en zo vind je hem heel makelijk. Bewerkt: 7 juli 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.