.Sharingan Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik kan nu al een tijdje Little Jacob bellen, heb al een aantal missie's met hem gedaan, maar als ik hem bel (voor missie's/wapens) zegt ie, dat ie busy is... Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je moet wat meer missies bij hem doen dan wil die vaker wat met je doen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je moet wat meer missies bij hem doen dan wil die vaker wat met je doen Maar hoe kan ik missie's doen, als ie zegt dat ie busy is. Reageren
Carl-J Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je moet wat meer missies bij hem doen dan wil die vaker wat met je doen Maar hoe kan ik missie's doen, als ie zegt dat ie busy is. misschien kan je die missie alleen doen als je in de nacht belt ofzo.. Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je moet wat meer missies bij hem doen dan wil die vaker wat met je doen Maar hoe kan ik missie's doen, als ie zegt dat ie busy is. weenie misch dat je ergens naar hem toe kan gaan ofzo. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Misschien moet je eerst andere missies doen,voordat je weer bij hem missies kan doen.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Zit al op 20% van eht spel, en zit op het tweede eiland, en nog steeds kan ik niks kopen van LJ. Wel in die underground gunshops. Is het misschien last minute geschrapt ofzo ? Reageren
Metiz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nope want ik had Lil Jacob gebeld en hij zei dat hij me vertrouwde & dat ik bij hem wapens kon halen. Ik belde hem derna en hij zei kom naar "die" plek ik ben gegaan en hij had 6 wapens in zijn kofferbak liggen Pzz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Nope want ik had Lil Jacob gebeld en hij zei dat hij me vertrouwde & dat ik bij hem wapens kon halen.Ik belde hem derna en hij zei kom naar "die" plek ik ben gegaan en hij had 6 wapens in zijn kofferbak liggen Pzz Kan dit zijn omdat ik Ivan vermoord heb ? Reageren
thug Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Nope want ik had Lil Jacob gebeld en hij zei dat hij me vertrouwde & dat ik bij hem wapens kon halen.Ik belde hem derna en hij zei kom naar "die" plek ik ben gegaan en hij had 6 wapens in zijn kofferbak liggen Pzz Kan dit zijn omdat ik Ivan vermoord heb ? nee geeft er niets mee te maken speel eens wat andere missies of doe nog wat dates met je vriendin Reageren
mystery159 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb hetzelfde probleem!! ik heb de relatie een beetje laten verwateren maar op elk moment van de dag krijg ik te horen dat hij busy is! Ik zou echt niet weten wat te doen?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.