Jump to content

Hoeveel % heb je GTA IV al uitgespeeld.?

Aantal % dat jij GTA IV al hebt uitgespeeld  

462 leden hebben gestemd

1. 1. Hoeveel % heb jij GTA IV al uitgespeeld?

• 0%
      72
    • 10%
      67
    • 20%
      36
    • 30%
      30
    • 40%
      22
    • 50%
      19
    • 60%
      19
    • 70%
      24
    • 80%
      23
    • 90%
      16
    • 100% :D
      78

Recommended Posts

• Reacties 235
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gerbieboy6

7

• Bossinkje

6

• danielb

5

• Little Jacob

4

Geplaatst:

60% en inmiddels klaar met de storyline.

Koste me 27 uur en 36 minuten.

Was een verrassend einde :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zit nu bij de 26 %...:puh:

Met Playing time: 29:34 ;)

Ik ben nu namelijk bij 'Elisabeth' ;)

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:
Ik zit nu op 69.33% !

Ik vind het nogal ver. :D

Volgens mij ben ik precies evenver, maar hoe kom ik nu verder bij de 100% dan? Tellen die duiven en jumps ook mee? En als ik die heb wat moet ik daarna nog voor 100%... Heb missies van Roman en little jacob al gedaan en heb het idee dat er geen einde komt aan die auto's jatten van brucie..

Geplaatst:
Ik zit nu op 69.33% !

Ik vind het nogal ver. :D

Volgens mij ben ik precies evenver, maar hoe kom ik nu verder bij de 100% dan? Tellen die duiven en jumps ook mee? En als ik die heb wat moet ik daarna nog voor 100%... Heb missies van Roman en little jacob al gedaan en heb het idee dat er geen einde komt aan die auto's jatten van brucie..

Je moet nog wel wat meer dingen doen om de 100% te halen. En die auto's van Brucie die zijn er maar 10 dus dat valt wel mee maar je moet ook nog 30 auto's voor Stevie zoeken. :tu:

Geplaatst:
100 % gedownload, 0 % played ^_^

Offtopic, is dit BS of ben je gewoon een enorme "Jan l*l"? gedownload... Als r* stopt met Gta's maken, houd ik o.a. jou persoonlijk verantwoordelijk! :Y

Ontopic, ben inmiddels verder.. 35.48% en drie pijnlijk blauwe plekken... (omdat mijn vriendin vindt da'k teveel game sinds 29 april! :schater: )

Geplaatst:

storyline voltooid... zit nu op 63.25%... alleen ik kom nu niet verder :puh: alle most wanted criminelen gedood, en toen ging er nog niet eens 0.01% bij!?? Weet iemand hoe ik procenten kan stijgen?

Geplaatst:
storyline voltooid... zit nu op 63.25%... alleen ik kom nu niet verder :puh: alle most wanted criminelen gedood, en toen ging er nog niet eens 0.01% bij!?? Weet iemand hoe ik procenten kan stijgen?

Volgensmij krijg je bij die stunt jumps procenten erbij ;)

Geplaatst:

32,09%

Dus heb maar voor 30% gekozen. ^_^

Ben blij dat ik daar pas ben, want ik wil zo lang mogelijk genieten van dit toffe spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...