JayKay Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Weet iemand hoe je de Deathlist in SA:MP kan veranderen, want ik heb in andere servers hele andere gezien dan het normale standaardmenu? Reageren
Twinsen Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Weet iemand hoe je de Deathlist in SA:MP kan veranderen, want ik heb in andere servers hele andere gezien dan het normale standaardmenu? Je zou het beste een voorbeeld game mode script kunnen downloaden, en die als voorbeeld nemen, kijk ff op het samp forum: Official SA-MP Forum of op: Unofficial SA:MP Forum Suc6 Reageren
JayKay Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Je zou het beste een voorbeeld game mode script kunnen downloaden, en die als voorbeeld nemen, kijk ff op het samp forum:Official SA-MP Forum of op: Unofficial SA:MP Forum Suc6 Kan het zijn dat het Official SA-MP Forum het tijdelijk niet doet? Reageren
Ericbv Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Je zou het beste een voorbeeld game mode script kunnen downloaden, en die als voorbeeld nemen, kijk ff op het samp forum:Official SA-MP Forum of op: Unofficial SA:MP Forum Suc6 Kan het zijn dat het Official SA-MP Forum het tijdelijk niet doet? Owke Miss weet je het niet Maar ga is naar www.sa-mp.com Miss snap je het dan Greetz Reageren
JayKay Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Je zou het beste een voorbeeld game mode script kunnen downloaden, en die als voorbeeld nemen, kijk ff op het samp forum:Official SA-MP Forum of op: Unofficial SA:MP Forum Suc6 Kan het zijn dat het Official SA-MP Forum het tijdelijk niet doet? Owke Miss weet je het niet Maar ga is naar www.sa-mp.com Miss snap je het dan Greetz Ja, ik zag het een halfuurtje geleden al staan ja, maar SA:MP is nu nog steeds online. Ik speelde het net nog. Reageren
Ericbv Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Klopt Maar De DEVolpment staat Still en de masterserver* is down + site + forum Is ook down Greetz Eric * Masterserver = De server Die de Ips van samp servers verzamelt En die in de internet tab plaatste drm is de internet tab leeg Reageren
JayKay Geplaatst: 15 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Klopt Maar De DEVolpment staat Still en de masterserver* is down + site + forum Is ook downGreetz Eric * Masterserver = De server Die de Ips van samp servers verzamelt En die in de internet tab plaatste drm is de internet tab leeg Ok bedankt, maar even om niet verder off-topic te gaan, weet je misschien een oplossing voor het probleem wat ik in het eerste bericht genoemd heb want daar is dit topic eigenlijk voor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.