eXperion Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Het is al bijna 3 uur en ik heb het nog niet. Ik begin mij nu wel zorgen te maken erover... Ik kreeg een melding dat die opgestuurd was (Gisteren). Zoals bijna ieder ander GTA-liefhebber maak ik er zeker zorgen over. Is het normaal dat de post later komt? Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Het is al bijna 3 uur en ik heb het nog niet. Ik begin mij nu wel zorgen te maken erover... Ik kreeg een melding dat die opgestuurd was (Gisteren). Zoals bijna ieder ander GTA-liefhebber maak ik er zeker zorgen over.Is het normaal dat de post later komt? Is waarscjinlijk als pakketpost verzonden en pakjes komen meestal pas later op de middag. Reageren
eXperion Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Het is al bijna 3 uur en ik heb het nog niet. Ik begin mij nu wel zorgen te maken erover... Ik kreeg een melding dat die opgestuurd was (Gisteren). Zoals bijna ieder ander GTA-liefhebber maak ik er zeker zorgen over.Is het normaal dat de post later komt? Is waarscjinlijk als pakketpost verzonden en pakjes komen meestal pas later op de middag. Ah, bedankt. Ik weet het niet hoe de postpakketen verstuurt worden enz. Bewerkt: 29 april 2008 door eXperion Reageren
gtamelle Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Het is al bijna 3 uur en ik heb het nog niet. Ik begin mij nu wel zorgen te maken erover... Ik kreeg een melding dat die opgestuurd was (Gisteren). Zoals bijna ieder ander GTA-liefhebber maak ik er zeker zorgen over.Is het normaal dat de post later komt? Is waarscjinlijk als pakketpost verzonden en pakjes komen meestal pas later op de middag. Ah, bedankt. Ik weet het niet hoe de postpakketen verstuurt worden enz. soms komen ze ook een dag later, maar ga er maar van uit, dat hij zowiezo ongeveer morgen of vandaag nog komt Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik zit ook al heletijd te wachten word je para van ik krijg via tnt verzonden jij oook Reageren
eXperion Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ik heb dus geen idee... EDIT: HAHA! Ik keek NET naar buiten, TNT fiets! IK HEB HEm! Bewerkt: 29 april 2008 door eXperion Reageren
bobsie132 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) ik heb ook geen idee, had hem begin maart al bij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Bewerkt: 29 april 2008 door bobsie132 Reageren
PiNo_1988 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ze zijn inderdaad erg laat vandaag ja, normaal zijn ze er bij ons in Amersfoort voor 12 uur... kreeg zojuist een smsje van het thuis front dat hij is bezorgt... nu wachten tot 17:00 uur en dan volgas naar huis Reageren
Poelie Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb ook geen idee, had hem begin maart albij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Bij mij ook! Damnnnnnit! Ik word echt PARA! Heb net al alle winkels bij mij in de buurt gebelt of ze um nog hebben maar HELEMAAAL NIX MEER!!!! IK BEN ECHT GEK AAN HET WORDEN! Als die *** TNT niet komt vandaag heb zoooo een kut WEEK! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb ook geen idee, had hem begin maart albij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Ik heb precies zelfde. 3 maanden geleden besteld, gisteren bevestiging dat het is verstuurd via normale post maar 1 uur kwam de post en het zat er niet bij.. Waarschijnlijk komt het morgen wel (hoop ik maar, geen zin om te wachten) Reageren
crisiboy Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik zit ook al heletijd te wachten word je para van ik krijg via tnt verzonden jij oook ja ik ook en hij komt met tnt en die is net hier op het dorp geweest Reageren
Poelie Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb ook geen idee, had hem begin maart albij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Ik heb precies zelfde. 3 maanden geleden besteld, gisteren bevestiging dat het is verstuurd via normale post maar 1 uur kwam de post en het zat er niet bij.. Waarschijnlijk komt het morgen wel (hoop ik maar, geen zin om te wachten) Morgen komt er geen post!!!!..... en of er donderdag iets komt is volgens mij ook nog de vraag...... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb ook geen idee, had hem begin maart albij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Ik heb precies zelfde. 3 maanden geleden besteld, gisteren bevestiging dat het is verstuurd via normale post maar 1 uur kwam de post en het zat er niet bij.. Waarschijnlijk komt het morgen wel (hoop ik maar, geen zin om te wachten) Morgen komt er geen post!!!!..... en of er donderdag iets komt is volgens mij ook nog de vraag...... owja koninginnendag.. dan maar tot donderdag wachten he, komt hij vast wel hoop ik. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hmm ik heb hem gewoon gekocht en ze hadden er nog genoeg liggen op vooraad. Ik zit nu alleen helaas vast bij een missie waarbij je iemand die op de grond zou moeten liggen moet vermoorden. Alleen ligt er niemand....! Reageren
Poelie Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb ook geen idee, had hem begin maart albij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Ik heb precies zelfde. 3 maanden geleden besteld, gisteren bevestiging dat het is verstuurd via normale post maar 1 uur kwam de post en het zat er niet bij.. Waarschijnlijk komt het morgen wel (hoop ik maar, geen zin om te wachten) Morgen komt er geen post!!!!..... en of er donderdag iets komt is volgens mij ook nog de vraag...... owja koninginnendag.. dan maar tot donderdag wachten he, komt hij vast wel hoop ik. Donderdag = het hemelvaartsdag...... zullen ze wel niet werken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.