PiNo_1988 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb ook geen idee, had hem begin maart albij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Ik heb precies zelfde. 3 maanden geleden besteld, gisteren bevestiging dat het is verstuurd via normale post maar 1 uur kwam de post en het zat er niet bij.. Waarschijnlijk komt het morgen wel (hoop ik maar, geen zin om te wachten) Morgen komt er geen post!!!!..... en of er donderdag iets komt is volgens mij ook nog de vraag...... owja koninginnendag.. dan maar tot donderdag wachten he, komt hij vast wel hoop ik. Dan is het Hemelvaartsdag en zit alles dicht... ben bang dat je tot vrijdag moet wachten Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb ook geen idee, had hem begin maart albij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Ik heb precies zelfde. 3 maanden geleden besteld, gisteren bevestiging dat het is verstuurd via normale post maar 1 uur kwam de post en het zat er niet bij.. Waarschijnlijk komt het morgen wel (hoop ik maar, geen zin om te wachten) Morgen komt er geen post!!!!..... en of er donderdag iets komt is volgens mij ook nog de vraag...... Tja... Het komt of door de drukte, of omdat die postbodes weer eens gaan staken Reageren
Poelie Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb ook geen idee, had hem begin maart albij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Ik heb precies zelfde. 3 maanden geleden besteld, gisteren bevestiging dat het is verstuurd via normale post maar 1 uur kwam de post en het zat er niet bij.. Waarschijnlijk komt het morgen wel (hoop ik maar, geen zin om te wachten) Morgen komt er geen post!!!!..... en of er donderdag iets komt is volgens mij ook nog de vraag...... Tja... Het komt of door de drukte, of omdat die postbodes weer eens gaan staken Geen drol mee te maken! Ik wordt langzaam gek hier... (bijna) iedereen zit vrolijk te spelen en ik hem dit spel 1 jaar geleden besteld bij bol.com en het is nu 15.12 en zit nog op me nagels te bijten! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Geen drol mee te maken! Ik wordt langzaam gek hier... (bijna) iedereen zit vrolijk te spelen en ik hem dit spel 1 jaar geleden besteld bij bol.com en het is nu 15.12 en zit nog op me nagels te bijten! Ik ook, alleen bij mij is het wat minder erg omdat ik de 360 versie al een aantal dagen had Maar zou het jammer vinden als het pas vrijdag komt, want op 360 kan ik neit online en heb geen zin hele verhaal op 360 uit te spelen en daarna op ps3 weer helemaal op nieuw moetehn beginnen. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb ook geen idee, had hem begin maart albij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en nog geen GTA 4 begin me echt zorgen te maken :? EDIT: bij mij is de gewone post al geweest Ik heb precies zelfde. 3 maanden geleden besteld, gisteren bevestiging dat het is verstuurd via normale post maar 1 uur kwam de post en het zat er niet bij.. Waarschijnlijk komt het morgen wel (hoop ik maar, geen zin om te wachten) Morgen komt er geen post!!!!..... en of er donderdag iets komt is volgens mij ook nog de vraag...... Tja... Het komt of door de drukte, of omdat die postbodes weer eens gaan staken Geen drol mee te maken! Ik wordt langzaam gek hier... (bijna) iedereen zit vrolijk te spelen en ik hem dit spel 1 jaar geleden besteld bij bol.com en het is nu 15.12 en zit nog op me nagels te bijten! ik ga zo effe da bedrijf bellen want nu wordt het toch echt te gek ik kan echt niet tot vrijdag wachte dan ben ik al op vakantie en wou hem meenemen op vakantie :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Wat een onzijn zeg koninginnedag hemelvaartsdag:@ Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik word echt gek verveel me doood als ik tot vrijdag wach word ik nog gekker in woon in limburg wie vn jullie ook en herefd hem wel gekregen van tnt die klootzakken Reageren
markmontana Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Voor de mensen die het spel bij bol.com hebben bestelt bij mij is die zojuist aangekomen met het busje van TNT:D je kunt hem volgen op www.tracktrace.com als je een barcode hebt met 3S of 2S ER BLIJFT HOOP Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Wat een onzijn zeg koninginnedag hemelvaartsdag:@ weten jullie wel zeker dat op bijde dagen geen post wordt bezorgt? zon belangrijke dagen zijn het toch niet> Reageren
steintje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 de naam van dat stomme niet brengende postkantoor zegt het al tnt booooeeeemm. Reageren
MooslessC Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik word echt gek verveel me doood als ik tot vrijdag wach word ik nog gekker in woon in limburg wie vn jullie ook en herefd hem wel gekregen van tnt die klootzakken Ik heb hem ontvangen met de tnt. Alleen niet bij bol.com weg, consoleshop. Echt goed zijn hun. Had gister ochtend besteld, en nu al binnen! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik word echt gek verveel me doood als ik tot vrijdag wach word ik nog gekker in woon in limburg wie vn jullie ook en herefd hem wel gekregen van tnt die klootzakken Ik heb hem ontvangen met de tnt. Alleen niet bij bol.com weg, consoleshop. Echt goed zijn hun. Had gister ochtend besteld, en nu al binnen! Ik heb hem ook gister besteld maar nog niks binnen. Reageren
Markez Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 dit mailtje kreeg ik gister van bol.com Geachte klant , Onlangs heeft u de game ‘Grand Theft Auto IV’ voor de Playstation 3 bij ons besteld (***********). In verband met de grote populariteit van deze game en de leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor. U ontvangt de game uiteraard zo snel mogelijk. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, bol.com Klantenservice Hopen dat hij er vrijdag is Reageren
AOSY86 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) ik kreeg gister mail dat ie verzonden was, helaas nog geen post ontvangen (normale post ook niet en GTA IV post ook niet. ) + ps3home bestelt. Bewerkt: 29 april 2008 door AliOsi Reageren
joor593 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik kreeg gister mail dat ie verzonden was, helaas nog geen post ontvangen (normale post ook niet en GTA IV post ook niet. )+ ps3home bestelt. Bij mij ook ik vind het maar vreemd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.