Jump to content

GTA4 Besteld... Maar...


eXperion

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mynameisjeff

    10

  • Gta-killer

    5

  • rendual

    5

  • Poelie

    4

ik word echt gek verveel me doood als ik tot vrijdag wach word ik nog gekker in woon in limburg wie vn jullie ook en herefd hem wel gekregen van tnt die klootzakken

net gehoord van de winkel bij wie ik hem heb besteld

dat TNT nog tot tien uur s'avonds doorbezorgt dus dat hij nog

binnen kan komen ^_^ ^_^

ik hoop het :Y :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik word echt gek verveel me doood als ik tot vrijdag wach word ik nog gekker in woon in limburg wie vn jullie ook en herefd hem wel gekregen van tnt die klootzakken

net gehoord van de winkel bij wie ik hem heb besteld

dat TNT nog tot tien uur s'avonds doorbezorgt dus dat hij nog

binnen kan komen ^_^ ^_^

ik hoop het :Y :Y

maar als bij mij vandaag de post al is geweest? gaan ze toch neit voor een 2de keer leveren op 1 zelfde dag speciaal voor een spel.

Dan maar hopen dat met koninginnendag wel post wordt bezorgt he..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzijn zeg koninginnedag hemelvaartsdag:@

weten jullie wel zeker dat op bijde dagen geen post wordt bezorgt? zon belangrijke dagen zijn het toch niet>

Er word morgen en overmorgen geen post bezorgd, dat weet ik 100% zeker. Want ikzelf werk daaro.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzijn zeg koninginnedag hemelvaartsdag:@

weten jullie wel zeker dat op bijde dagen geen post wordt bezorgt? zon belangrijke dagen zijn het toch niet>

Er word morgen en overmorgen geen post bezorgd, dat weet ik 100% zeker. Want ikzelf werk daaro.

inderdaad de mensen zijn allemaal vrij zowiezo op hemelvaartsdag.

Dus waarom zou de post dan wel moeten werken.

vandaag niet gekregen? als hij verzonden is dan ligt hij bij TNT en dan krijg je hem vrijdag uiterlijk zaterdag.

je kan je er wel super druk om gaan maken maar het heeft toch geen zin.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je dan ook een exemplaar jatten voor ons?

Nee, er is wel eens een persoon geweest die jatte uit het warenhuis en hij is betrapt.

TNT heeft namelijk een speciale rechercher ervoor. Echt wel lachen.

Trouwens, op Hemelvaartsdag moeten we wel werken, maar niet bezorgen.

Waarschijnlijk gaan we kijken of de brievenbussen wel goed kleppen, dat moest iemand namelijk een keer doen. :schater:

Bytheway: Alleen mensen met een sluitel kunnen het warenhuis binnen, hier teminste wel dan.

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je dan ook een exemplaar jatten voor ons?

Nee, er is wel eens een persoon geweest die jatte uit het warenhuis en hij is betrapt.

TNT heeft namelijk een speciale rechercher ervoor. Echt wel lachen.

Trouwens, op Hemelvaartsdag moeten we wel werken, maar niet bezorgen.

Waarschijnlijk gaan we kijken of de brievenbussen wel goed kleppen, dat moest iemand namelijk een keer doen. :schater:

Bytheway: Alleen mensen met een sluitel kunnen het warenhuis binnen, hier teminste wel dan.

Meen je dat van dat je op hemelvaart wel moet werken, alleen niet bezorgen?

want dan werkt er misschien ook wel een pleog bij bol.com enzo en word mijn gta 4 misshcien ook wel voor de zondag geleverd nog!

dat zou pas mooi zijn:P

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook geen idee, had hem begin maart al

bij Neckermann besteld maar nu is het al 3 uur en

nog geen GTA 4

begin me echt zorgen te maken :? :?

EDIT: bij mij is de gewone post al geweest

Bij mij ook! Damnnnnnit! Ik word echt PARA! Heb net al alle winkels bij mij in de buurt gebelt of ze um nog hebben maar HELEMAAAL NIX MEER!!!! IK BEN ECHT GEK AAN HET WORDEN!

Als die *** TNT niet komt vandaag heb zoooo een kut WEEK!

doe rustig vent, de wereld vergaat niet

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je dan ook een exemplaar jatten voor ons?

Nee, er is wel eens een persoon geweest die jatte uit het warenhuis en hij is betrapt.

TNT heeft namelijk een speciale rechercher ervoor. Echt wel lachen.

Trouwens, op Hemelvaartsdag moeten we wel werken, maar niet bezorgen.

Waarschijnlijk gaan we kijken of de brievenbussen wel goed kleppen, dat moest iemand namelijk een keer doen. :schater:

Bytheway: Alleen mensen met een sluitel kunnen het warenhuis binnen, hier teminste wel dan.

Meen je dat van dat je op hemelvaart wel moet werken, alleen niet bezorgen?

want dan werkt er misschien ook wel een pleog bij bol.com enzo en word mijn gta 4 misshcien ook wel voor de zondag geleverd nog!

dat zou pas mooi zijn:P

Ik weet niet of bol.com ook werkt op die dag, maar mocht het niet heb je anders nogsteeds voor Zondag want dan wordt het Vrijdag verzonden naar TNT en de volgende dag met het busje mee. En trouwens, het kan inderdaad dat je het vandaag niet hebt. Er zijn mensen die wenskaartjes sturen voor hemelvaartsdag en konningendag en dan laten ze pakketjes vaak nog even liggen voor de volgende keer. Voor Nederland is 29 April dus niet een perfecte releasedatum..

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je dan ook een exemplaar jatten voor ons?

Nee, er is wel eens een persoon geweest die jatte uit het warenhuis en hij is betrapt.

TNT heeft namelijk een speciale rechercher ervoor. Echt wel lachen.

Trouwens, op Hemelvaartsdag moeten we wel werken, maar niet bezorgen.

Waarschijnlijk gaan we kijken of de brievenbussen wel goed kleppen, dat moest iemand namelijk een keer doen. :schater:

Bytheway: Alleen mensen met een sluitel kunnen het warenhuis binnen, hier teminste wel dan.

Meen je dat van dat je op hemelvaart wel moet werken, alleen niet bezorgen?

want dan werkt er misschien ook wel een pleog bij bol.com enzo en word mijn gta 4 misshcien ook wel voor de zondag geleverd nog!

dat zou pas mooi zijn:P

Ik weet niet of bol.com ook werkt op die dag, maar mocht het niet heb je anders nogsteeds voor Zondag want dan wordt het Vrijdag verzonden naar TNT en de volgende dag met het busje mee. En trouwens, het kan inderdaad dat je het vandaag niet hebt. Er zijn mensen die wenskaartjes sturen voor hemelvaartsdag en konningendag en dan laten ze pakketjes vaak nog even liggen voor de volgende keer. Voor Nederland is 29 April dus niet een perfecte releasedatum..

Ok thx, maar weet iemand misschien iets van GTA 4 leveringen in nederland?

Want ik las op sommige andere NL'se forums dat de 2e levering gta 4én pas een week na de release komt,.

Dat zou dus betekenen dat we het pas volgende week dinsdag/woensdag op zn vroegst krijgen :(

Ik heb zelf geen info er over kunnen vinden, alleen dat maar.

Weet iemand er meer vanaf? die er werkt bijvoorbeeld?

En als morgen en donderdag ook de chauffeurs niet werken die het eerst bij BOL.com moeten leveren , dus dan neem ik even aan dat er al GTA 4's nog in NL zijn die naar BOL.com moeten, dan alsnog is het denk ik niet voor zondag binnen bij de klant:(

Kan iemand mij plz wat meer info verschaffen die werkzaam is bij bol.com of als chauffeur ofzo:P?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb echt medelijden met jullie, want het spel is echt zo geweldig. Dit wil je niet missen.

Maar ik was hem ook bijna misgelopen. Want ik ben namelijk op vakantie dus wist hier maar 1 winkel te vinde. MovieMax waar ze hem niet hadden, dus toen flink chagrijnig en op weg terug naar huis kwamen we langs de FreeRecordShop (wist niet dat die er zat) en daar hadden ze nog 10 spellen staan dus was mijn dag weer goed :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...