Jump to content

GTA4 Besteld... Maar...

Recommended Posts

Geplaatst:

ook hier bij PS3HOME bestelt, er staat bij hun erbij dat hij VANDAAG binnen zou zijn.

Niet gebeurd.

Bij een boze mail krijg ik een antwoord van "volgende loket, niet ons probleem" .......

Okay, dan moet onze huisadvocaat het maar vanaf nu afregelen.

• Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mynameisjeff

10

• Gta-killer

5

• rendual

5

• Poelie

4

Geplaatst:
ook hier bij PS3HOME bestelt, er staat bij hun erbij dat hij VANDAAG binnen zou zijn.

Niet gebeurd.

Bij een boze mail krijg ik een antwoord van "volgende loket, niet ons probleem" .......

Okay, dan moet onze huisadvocaat het maar vanaf nu afregelen.

Ff Offtopic; ken ik jou niet ergens van..? :bonk:

Geplaatst:

ik word gek iederen gta spele ik niet en andere mense ook niet die ik denk mez fout gemaak bij ps3home of zo denke jullie neit??

heb gebelt vandag maar ze ware niet bereikbaar :(

tot vrijdag wachten is kl*te :(

Geplaatst:
ik word gek iederen gta spele ik niet en andere mense ook niet die ik denk mez fout gemaak bij ps3home of zo denke jullie neit??

ik heb hem oo kvia ps3home bestelt, maar ps3home kan er niks aan doen. Release data vind ik zowiezo niet normaal. kongingendag & hemelvaart :N R* moest gewoon GTA maandag uitbrengen zodat iedereen hem voor woensdag ontvagen had (bestellers).

Geplaatst:
Als je hem nu bestelt wanneer zou je hem dan krijgen

Voorbeeld als je nu zou bestellen :

Werknemer ziet pas vrijdag bestelling. En ze verzenden bestelling vrijdag avond en je ontvangt hem zaterdag-zondag. Als je via consoleshop bestel dan rkijg je hem vrijdag-zaterdag want ze zijn morgen ook open.

Geplaatst:

ik heb hem oo kvia ps3home bestelt, maar ps3home kan er niks aan doen. Release data vind ik zowiezo niet normaal. kongingendag & hemelvaart :N R* moest gewoon GTA maandag uitbrengen zodat iedereen hem voor woensdag ontvagen had (bestellers).

ja....

als ze hem gewoon op maandag hadden gereleased was een hoop problemen minder...

Geplaatst:

ja....

als ze hem gewoon op maandag hadden gereleased was een hoop problemen minder...

jha precies R* weet denk ik neit dat we koninginge dag hebben en hemelvaart dag

als ze wiste liete ze wel extra maandag in gaan:P

tog

Geplaatst:

Lijkt me ook erg sterk dat Rockstar eerst even alle belangrijke data's van de postkantoren in Nederland bekijkt voordat ze een releasedatum bepalen.

Geplaatst:
Lijkt me ook erg sterk dat Rockstar eerst even alle belangrijke data's van de postkantoren in Nederland bekijkt voordat ze een releasedatum bepalen.

sterker nog, dat kúnnen ze niet doen. andere landen hebben ook van dat soort dagen en bijna elke dag is er wel wat. als ze daarop moesten wachten hadden we misschien nog wel tot in de zomer moeten wachten op IV. en de wereld vergaat niet als je een dagje of 3 moet wachten

Geplaatst: (bewerkt)

morge is het gelukkig vrijdag :D :D :D

nu moet tnt komen :puh:

anders gaan we flippen :puh:

Bewerkt: door indo1991
Geplaatst:

Het duurt vaak een dag om hem te sturen dus als je vandaag geen mail gekregen hebt dat hij is opgestuurd zal het waarschijnlijk Zaterdag of zelfs volgende week worden. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...