Zapp Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb gistermiddag dus een xbox 360 met GTA IV bij consoleshop.nl gekocht. Het klopt dus dat vandaag TNT niet werkt? Want consoleshop was vandaag wel open. Hadden hun dat dan vandaag op de post kunnen doen zodat ik hem morgen (vrijdag) heb? Tot die tijd speel ik san andreas nog effetjes :eten: Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb mijn pakket Dinsdag voor 7 uur besteld (weet niet of dat uitmaakt) en zou via Dynabyte naar TNT naar ons gaan... hoe lang zou dat dan duren? Reageren
rendual Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 nog niks gehoord van bol.com had al 18 april bestelt Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag dus nu wachten op tnt weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ??? Reageren
rendual Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag dus nu wachten op tnt weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ??? toen ik me ps3 2 maande gelede had bestelt had ik van TNT ook geen mailtje gehad en ineens stonde ze op de stoep als het verzonden is zit het denk ik wel goed. Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag dus nu wachten op tnt weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ??? Ligt eraan waar je het besteld hebt. De ene winkel informeert je wel en geeft je desgewenst een Track & Trace code waarmee je live je pakketje kunt volgen en zo kunt zien waar hij op dit moment is geweest. En andere winkels doen dat weer niet. Het is niet duidelijk te zeggen welke winkels het wel en niet doen. Wat ik wel weet is dat er grote tekorten zijn en dus moet je wel geluk hebben als je hem snel krijgt. Alhoewel de persen wel op volle toeren draaien momenteel natuurlijk. Reageren
rendual Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag dus nu wachten op tnt weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ??? Ligt eraan waar je het besteld hebt. De ene winkel informeert je wel en geeft je desgewenst een Track & Trace code waarmee je live je pakketje kunt volgen en zo kunt zien waar hij op dit moment is geweest. En andere winkels doen dat weer niet. Het is niet duidelijk te zeggen welke winkels het wel en niet doen. Wat ik wel weet is dat er grote tekorten zijn en dus moet je wel geluk hebben als je hem snel krijgt. Alhoewel de persen wel op volle toeren draaien momenteel natuurlijk. atm ben ik bol.com klantenservice aan het spammen Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag dus nu wachten op tnt weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ??? toen ik me ps3 2 maande gelede had bestelt had ik van TNT ook geen mailtje gehad en ineens stonde ze op de stoep als het verzonden is zit het denk ik wel goed. okee dus nu maar hopen dat ze komen anders bel ik die gasten is dat dat mez beter??? Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wat zijn de werkdagen van TNT eigenlijk?? Werken ze ook in het weekend? Want dat zou voor mij echt heel mooi uitkomen Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Wat zijn de werkdagen van TNT eigenlijk?? Werken ze ook in het weekend? Want dat zou voor mij echt heel mooi uitkomen ze bezorgen ook zaterdags geloof ik ik zag ze net rijde die bus ik d8 yes rijde ze gewoon door Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Awww wat gemeen!! ja he weet iemand mez hoe ze bezorgen doen ze op alfabet of zo wie weet dat Reageren
The Scientist Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ze maken een bepaalde route, dus ze kunnen ook als laatste bij jou eindigen. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Awww wat gemeen!! ja he weet iemand mez hoe ze bezorgen doen ze op alfabet of zo wie weet dat Net wat The_Scientist zei, ze maken een bepaalde route, dus het kan zijn dat ze later bij je komen. Want misschien moet hij nog andere belangrijkere pakketjes bezorgen? Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 okee weet iemand mez ook tot hoelaat ze bezorgen want dan kan ik belle strax Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.