Jump to content

GTA4 Besteld... Maar...


eXperion

Recommended Posts

Ik heb gistermiddag dus een xbox 360 met GTA IV bij consoleshop.nl gekocht. Het klopt dus dat vandaag TNT niet werkt? Want consoleshop was vandaag wel open. Hadden hun dat dan vandaag op de post kunnen doen zodat ik hem morgen (vrijdag) heb?

Tot die tijd speel ik san andreas nog effetjes :eten: :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mynameisjeff

    10

  • Gta-killer

    5

  • rendual

    5

  • Poelie

    4

ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag :( dus nu wachten op tnt

weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ???

Link to comment
Delen op andere websites

ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag :( dus nu wachten op tnt

weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ???

toen ik me ps3 2 maande gelede had bestelt had ik van TNT ook geen mailtje gehad en ineens stonde ze op de stoep als het verzonden is zit het denk ik wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag :( dus nu wachten op tnt

weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ???

Ligt eraan waar je het besteld hebt. De ene winkel informeert je wel en geeft je desgewenst een Track & Trace code waarmee je live je pakketje kunt volgen en zo kunt zien waar hij op dit moment is geweest. En andere winkels doen dat weer niet. Het is niet duidelijk te zeggen welke winkels het wel en niet doen. Wat ik wel weet is dat er grote tekorten zijn en dus moet je wel geluk hebben als je hem snel krijgt. Alhoewel de persen wel op volle toeren draaien momenteel natuurlijk. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag :( dus nu wachten op tnt

weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ???

Ligt eraan waar je het besteld hebt. De ene winkel informeert je wel en geeft je desgewenst een Track & Trace code waarmee je live je pakketje kunt volgen en zo kunt zien waar hij op dit moment is geweest. En andere winkels doen dat weer niet. Het is niet duidelijk te zeggen welke winkels het wel en niet doen. Wat ik wel weet is dat er grote tekorten zijn en dus moet je wel geluk hebben als je hem snel krijgt. Alhoewel de persen wel op volle toeren draaien momenteel natuurlijk. :Y

atm ben ik bol.com klantenservice aan het spammen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

ik 1 april maar het is 28 verzonden naar tnt en niks gekregen dinsdag :( dus nu wachten op tnt

weet iemand mez moet je een e mail krijgen voor ze het je pakketje brengen of so ???

toen ik me ps3 2 maande gelede had bestelt had ik van TNT ook geen mailtje gehad en ineens stonde ze op de stoep als het verzonden is zit het denk ik wel goed.

okee dus nu maar hopen dat ze komen anders bel ik die gasten is dat dat mez beter???

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de werkdagen van TNT eigenlijk?? Werken ze ook in het weekend? Want dat zou voor mij echt heel mooi uitkomen :D

ze bezorgen ook zaterdags geloof ik

ik zag ze net rijde die bus ik d8 yes

rijde ze gewoon door :(

Link to comment
Delen op andere websites

Awww wat gemeen!! :N

ja he

weet iemand mez hoe ze bezorgen doen ze op alfabet of zo wie weet dat :puh:

Net wat The_Scientist zei, ze maken een bepaalde route, dus het kan zijn dat ze later bij je komen.

Want misschien moet hij nog andere belangrijkere pakketjes bezorgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...