Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Ik heb een Easter Egg gevonden !! Namelijk deze: Zoals je ziet is er boven op een gele auto een bordje met aan de andere kant reclame, en aan deze kant WTF WTF is toch de afkorting van What The Fuck[/font] ? Dus vandaar dat ik denk dat dit een Easter Egg is Graag Reactie's of deze goed is Groetjes DSgregor >>> Door SummerBase: Topic titel aangepast. Het is duidelijker voor de bezoekers van het EE forum om een naam te verzinnen die te maken heeft met de EE, zoals in mijn voorbeeld. Goed gevonden trouwens... <<< Oké SummerBase ik zal het de volgende keer anders doen. P.s Bedankt Bewerkt: 2 juni 2008 door DSgregor Reageren
Jozz Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik had hem ook gezien ja, rare reclame Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Jep, WTF betekend What The Fuck. Goed gezien, heb zelf nog niet gezien. (omdat ik hem nog niet heb ) Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Jep, WTF betekend What The Fuck. Goed gezien, heb zelf nog niet gezien. (omdat ik hem nog niet heb ) Maar dit is toch wel een echte easter egg he ? Reageren
Racingfreak Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Hahaha, deze heb ik nog niet gezien. Ik hoop dat julie er nog veel zullen vinden Reageren
-GJ- Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Dit is een echte Easter Egg ja, was mij ook al opgevallen .. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ja dat schijnt een film te zijn of iets dergelijks. Dat zag je ook bij trailer 3 dacht ik, achter op zo'n bord. Leuk bedacht wel Reageren
rdesigntk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Leuk gevonden! Ik heb hem ook nog niet gezien, ik heb het zelfde probleem als Sonny-The-Pilot. Morgen, echt morgen dus, vrijdag, (Moet altijd even denken zo midden in de nacht.. ) heb ik hem EINDELIJK! Reageren
Gino99 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hmm.Leuk gevonden.Ik heb hem laatst ook zien rijden.R* heeft weer leuke EE's gemaakt Reageren
rdesigntk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Haha klopt Gino! Ik kan vrijdag ook weer lekker gaan zoeken! Mijn God, ik heb er zin in..! Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Niet echt een Easter Egg, eerder een geintje Reageren
Spark Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) Volgensmij is het niet echt een EE inderdaad .. Maar hij is wel droog Bewerkt: 1 mei 2008 door Spark Reageren
bassen Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Niet echt een Easter Egg, eerder een geintje Wat dacht je dat easter egg betekend ? Een easter egg is een grap of een verborgen boodschap in een spel, ik neem aan dat dit gewoon een grap is (is namelijk niks verborgen aan) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb een Easter Egg gevonden !! Namelijk deze: Plaatje Zoals je ziet is er boven op een gele auto een bordje met aan de andere kant reclame, en aan deze kant WTF WTF is toch de afkorting van What The Fuck[/font] ? Dus vandaar dat ik denk dat dit een Easter Egg is Graag Reactie's of deze goed is Groetjes, Swiggers !! >>> Door SummerBase: Topic titel aangepast. Het is duidelijker voor de bezoekers van het EE forum om een naam te verzinnen die te maken heeft met de EE, zoals in mijn voorbeeld. Goed gevonden trouwens... <<< En waarom bump jij dit topic? Nouja, deze reclame was ook te vinden op de Star Junction. Hier een screentje (gemaakt met gewoon fototoestel): Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.