wilc0 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 hier wordt niet what the fuck[/font] bedoelt, maar gewoon WTF, dat is zo, want op de radio krijg je af en toe zo'n reclame te horen oude topic, maar ik dacht: "Dit willen jullie vast weten " Reageren
Mike5501 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) hier wordt niet what the fuck[/font] bedoelt, maar gewoon WTF, dat is zo, want op de radio krijg je af en toe zo'n reclame te horen oude topic, maar ik dacht: "Dit willen jullie vast weten " "Gewoon WTF" bestaat niet, WTF is gewoon de standaard afkorting van What The Fuck. Wat moet het dan betekenen? Dit is gewoon de R* humor. En die reclame op de radio is hetzelfde als de reclame op de taxi, waar het topic over gestart is. Bewerkt: 18 juni 2008 door GAngst Reageren
FerryN Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Maare is WTF niet een afkorting van What the Fack? Althans, altijd als ik wtf zeg, bedoel ik What the fack. Zo heb ik het ook 'geleerd' Later, Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 wtf is wel een afkorting van what the fuck ik denk niet dat dit een easter egg is gwn een grapje van R* denk ik of niet???? Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Ik hoorde er zo'n reclame over: 2 teenagers and a lonely pervert from Minneapolis (ofzo), (...), You will be L-M-A-O, right untill you R-O-F-L. Zoiets dan, echt zo'n geinige reclame.. lonely pervert , en hoe ze dat LMAO en ROFL zeggen Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Bij star junction hangt ook ergens een bord op een van die gebouwen, en daar staat t zelfde op. Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Die is al bekend die had ik al gevonden maar alsnog goed gevonden hoor Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Die is al bekend die had ik al gevonden maar alsnog goed gevonden hoor Vind je het gek dat die allang bekend is... kijk eens naar de datum van het hoofdbericht.. wat zie je dan? Reageren
FerryN Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Die is al bekend die had ik al gevonden maar alsnog goed gevonden hoor Vind je het gek dat die allang bekend is... kijk eens naar de datum van het hoofdbericht.. wat zie je dan? 29 April Reageren
ikt Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Hmm, op de voorkant van een comedyclub in Algonquin vlakbij Kiki staat er bovenaan LMAO. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ja dat schijnt een film te zijn of iets dergelijks. Dat zag je ook bij trailer 3 dacht ik, achter op zo'n bord. Leuk bedacht wel Dit is geen film, ik heb laatst met mijn sniper in gezoomd en het gaat over chat-taal, dat staat onder WTF. Er staan nog meer afkortingen maar dan moet je zelf ff kijken want ik weet ze niet uit mijn hoofd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.