Vercetti29 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vraag het al in verscheidene topics maar ik krijg er geen antwoord op: Wat gebeurt er als je gaat daten? Moet je weer romantisch mensen afmaken zoals bij San Andreas? Kun je krikken? Vertel ff aub Reageren
Basjegek Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Je kan van alles doen.. bowlen, darten, eten, drinken, poolen, naar een cabaret voorstelling, stripclub[/font] Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Naar een stripclub met je vriendin Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik vraag het al in verscheidene topics maar ik krijg er geen antwoord op:Wat gebeurt er als je gaat daten? Moet je weer romantisch mensen afmaken zoals bij San Andreas? Kun je krikken? Vertel ff aub Lekker belangrijk Reageren
Basjegek Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Als je het goed doet op een date kan je proberen om mee naar binnen te gaan.. Je krijgt dan een WARME KOP KOFFIE..... Met geluid !!! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Als je het goed doet op een date kan je proberen om mee naar binnen te gaan.. Je krijgt dan een WARME KOP KOFFIE..... Met geluid !!! Dat had je ook bij SA,niet echt bijzonder lijkt me..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.