wesley1995 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 de titel zegt het al schuilplaatsen hoeveel schuilplaatsen zijn er in gta 4 en hoeveel op een eiland of moet je net zoals gta vice city en gta sanandreas schuilplaatsen kopen p.s zouden jullie foto`s van schuilplaats in dit topic willen zetten want heb gta 4 nog nie gr wesley1995 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 de titel zegt het al schuilplaatsen hoeveel schuilplaatsen zijn er in gta 4 en hoeveel op een eiland of moet je net zoals gta vice city en gta sanandreas schuilplaatsen kopen p.s zouden jullie foto`s van schuilplaats in dit topic willen zetten want heb gta 4 nog nie gr wesley1995 Je bedoelt safe-houses ?? Hiervoor kan je het beste even op WikiGTA kijken. Daar vind je het vast wel Reageren
wesley1995 Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 de titel zegt het al schuilplaatsen hoeveel schuilplaatsen zijn er in gta 4 en hoeveel op een eiland of moet je net zoals gta vice city en gta sanandreas schuilplaatsen kopen p.s zouden jullie foto`s van schuilplaats in dit topic willen zetten want heb gta 4 nog nie gr wesley1995 Je bedoelt safe-houses ?? Hiervoor kan je het beste even op WikiGTA kijken. Daar vind je het vast wel ja ik bedoel safe house maar ik kijk zeker even Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Voor als je niet kan vinden, ik zit op de 360 al best ver in het verhaal, en heb slechts 1 ssavehouse.. Je allereerste savehouse wordt namelijk platgebrand. Of ja later meer save house krijgt weet ik niet, maar ik denk dat je er neit zoveer krijgt als in san andreas. Reageren
Hackman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Denk ik ook niet aangezien IV erg realistisch is... In San Andreas had je meer dan 100 en dan kan in het echt denk ik ook niet... Reageren
steintje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Denk ik ook niet aangezien IV erg realistisch is... In San Andreas had je meer dan 100 en dan kan in het echt denk ik ook niet... 100? rond de 30 volgens mij. Reageren
Hackman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Sorry, ik heb ze niet van tevoren geteld Reageren
joppie Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 safehouse is voor mietjes hoezo hoe moet je dan je spel opslaan... Reageren
rodadaes Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 je hebt 37 safe-houses in san andreas. ik denk in gta 4, dat er 7 safe-houses zijn. maarja ik heb het spel nog niet Reageren
marcootje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 de titel zegt het al schuilplaatsen hoeveel schuilplaatsen zijn er in gta 4 en hoeveel op een eiland of moet je net zoals gta vice city en gta sanandreas schuilplaatsen kopen p.s zouden jullie foto`s van schuilplaats in dit topic willen zetten want heb gta 4 nog nie gr wesley1995 Je bedoelt safe-houses ?? Hiervoor kan je het beste even op WikiGTA kijken. Daar vind je het vast wel daar is op dit moment nog niet zoveel te vinden is ook best wel logisch... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.