Jump to content

Help!


Colleke1

Recommended Posts

Oke! ik kom er niet uit,

Ik weet de nama niet zo precies maar het is de missie waarbij Romanov (je neef) in een kliko zit en je ineens beland in een kelder. Daarna moet je met politie wagen trucks af en tv's zoeken. Eenmaal ik die gevonden heb krijg ik 3 sterren politie maar hoe kan ik die afschudden :N met een simpele VAN???

Help me aub:P :D

Link to comment
Delen op andere websites

Oke! ik kom er niet uit,

Ik weet de nama niet zo precies maar het is de missie waarbij Romanov (je neef) in een kliko zit en je ineens beland in een kelder. Daarna moet je met politie wagen trucks af en tv's zoeken. Eenmaal ik die gevonden heb krijg ik 3 sterren politie maar hoe kan ik die afschudden :N met een simpele VAN???

Help me aub:P :D

uit het rode cirkeltje moet je dan komen als je daaruit bent komt de politie niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke! ik kom er niet uit,

Ik weet de nama niet zo precies maar het is de missie waarbij Romanov (je neef) in een kliko zit en je ineens beland in een kelder. Daarna moet je met politie wagen trucks af en tv's zoeken. Eenmaal ik die gevonden heb krijg ik 3 sterren politie maar hoe kan ik die afschudden :N met een simpele VAN???

Help me aub:P :D

uit het rode cirkeltje moet je dan komen als je daaruit bent komt de politie niet meer.

Ja haha dat wist ik al :tu:

Maar hoe kom ik met zon slome VAN uit die cirkel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja haha dat wist ik al :tu:

Maar hoe kom ik met zon slome VAN uit die cirkel?

Op de radar zie je puntjes die politie wagens voorstellen.

probeer weggetjes te nemen waar geen politie staat, hierdoor kan je makkelijker uit de circel komen.

Probeer natuurlijk ook zo snel mogelijk te rijden en niet te botsen want anders vindt de politie je snel en verplaatst de circel weer waar je bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd dat je politie krijgt. Ik kreeg geen politie behalve toen ik de politieauto stal, maar dat was maar 1 ster. Die afschudden en je hebt geen politie meer. Ga naar de trucks, stap uit en ga naar de bestuurderskant. Ga voor het raam staan, en wacht af of dit de goede truck is. Als dat zo is gewoon instappen, en er zal als het goed is geen politie komen, behalve als je je misdraagt. Ik denk dan ook dat jij de personen uit de truck dood hebt geschoten. Hiervoor hoef je niet bang te zijn, je kan namelijk gewoon de truck in gaan en wegrijden. Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, klopt, er is nog een pay 'n' spray. Met een bepaalde missie kan je die 'unlocken'. Zo kan je de politie afschudden, maar als ze zien dat jij in de Pay 'n' Spray rijdt dan gaan de sterren er niet af.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...