danielb Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2008 Ik weet niet hoe ik verder kom met missies, weet iemand waar ik naar toe moet gaan voor verdere missies?Mvg, Brafa geef wat meer info, welke missie je als laatste hebt gedaan en dat soort dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brafa Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2008 Misschien heb je een sms'je? Of er belt iemand. Misschien staat er ook wel een L, of een R ofzo, ga daar dan heen. Veel succes! Ps: wat is de laatste missie die je gedaan hebt? dat is zegmaar als ik die roman moet helpen want 2 mensen slaan hem in elkaar, en daarna moet ik achter zo'n gast aan in een uuh pakhuis of loods ofzo.(deze missie is in het begin) ik heb die gehaald als laatste en daarna weet ik niet meer wat ik moet doen, ik krijg geen smsje niks? en er staat ook geen R of L Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 gewoon uit de cirkel komen en neem langen wegen dan kom je makkelijk buiten de cikel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.