Jump to content

GTA IV - Telefoon/telefoonboek - PC Game GTA 4


L156

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Het is weer zover.Rockstar Games heeft weer een nieuwe game uitgebracht.GTA IV (GTA 4 ook wel genoemt) :tu::D .Nou heb ik wat vragen over die game.Kan iemand mij een telefoonboek in een berichtje hier maken? met namen en nummers..Bijv: bel 911 om de hulpdienst te bellen..En welke functies zitten precies in de mobiel? en wat kun je er allemaal mee???..En van iemand hier op GTAForum (de chat) zegt dat deze game op de PC pas in oktober uitkomt maar heeft iemand uitgebreide infomatie?.

Groetjes

Brian

Bezoek deze walkroutch van GTA Games

Maar kan iemand me nou helpen met een telefoonboek voor GTA IV..Of voor moderators van GTA Games.Maak een 100% savegame als het pc spelletje uitkomt.En daar zetten jullie een telefoonboek bij of maak er een voor de PS3 & X-Box

Bewerkt: door L156
Link to comment
Delen op andere websites

Geruchten PC-versie Grand Theft Auto IV nemen weer toe

Bron: Computer and Videogames

Het gerucht over een mogelijke PC-versie van Grand Theft Auto IV dook in januari al op en vandaag lijkt dit gerucht weer verder toe te nemen. De Duitse retailer City Disc heeft op hun website gemeld dat Grand Theft Auto IV eind november zal verschijnen.

In het verleden hadden vorige GTA-games zes tot acht maanden nodig om de stap te maken naar de PC, wat een release in november zeer aannemelijk maakt. Toch blijft het nog steeds een gerucht zolang Rockstar geen officiële aankondiging naar buiten brengt.

( gevonden op gamersnet.nl )

Link to comment
Delen op andere websites

AAAAAAARGH waarom kunnen die rockstargasten niet gewoon duidelijk zijn :roll:

Omdat men eerst wil dat er lekker veel XBOX 360 en Playstation 3 versies verkocht worden. ;) Anders zouden deze versies veel minder verkocht worden, daar zijn Rockstar, Microsoft en Sony niet blij mee. Maar R* zou gek zijn als ze de PC markt zouden mislopen. Deze versie wordt het meeste gespeeld, vooral omdat modden en het uitwisselen van savegames mogelijk zijn. Ook is de kwaliteit en gameplay op de PC beter.

Link to comment
Delen op andere websites

he ik bedenk me net iets

nu gaat iedereen op xbox 360 en ps3 spelen, en er komen op wikiGTA uitgebreide walkthroughs

als de pc-versie dan uitkomt weet je al wat er speelt en is het spelen makkelijker :D

voor sommigen ook een nadeel, het is geen verassing meer, maar dat boeit me niet

oh ik kom er achter dat dit eigenlijk een beetje offtopic is...

Link to comment
Delen op andere websites

AAAAAAARGH waarom kunnen die rockstargasten niet gewoon duidelijk zijn :roll:

Tsja de PC-versie is natuurlijk makkelijker te kopiëren en/of downloaden. ALs dat gebeurt, zal R* erg veel geld mislopen. Ik weet ook wel dat je de consoleversie al kan downloaden en branden etc., maar dat is lang niet zo makkelijk als er ook een PC-versie is.

Maarja bij SA duurde het ook erg lang voordat de PC-versie kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Elk missie contact kan je bellen, maar de nummers worden niet vermeld, die zitten gewoon standaart in je telefoonboek. Daarnaast kan je 911 bellen voor de brandweer, ziekenwagen of politiewagen. Ook moet je met je telefoon cheats invoeren, die komen dan in het cheats overzicht als je ze één keer ingevoert heb maar sommige cheats zorgen er wel voor dat je sommige achievements niet meer kan halen, let daar dus op (geld volgens mij alleen voor Xbox 360).

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

en op de pc is het makkelijker om de camera te besturen dat kan gewoon met de muis.

tis maar wat je gewend bent

pc , xbox, ps3

maakt allemaal niet uit

heb het nu is over WIE OF WAT kan je bellen..

ik zag in het boekje staan Call girls??

en kun jeje dat ook mee naar jou huis nemen heb ik nog niet geprobeert

jullie?

Bewerkt: door jesse25
Link to comment
Delen op andere websites

en op de pc is het makkelijker om de camera te besturen dat kan gewoon met de muis.

tis maar wat je gewend bent

pc , xbox, ps3

maakt allemaal niet uit

heb het nu is over WIE OF WAT kan je bellen..

ik zag in het boekje staan Call girls??

en kun jeje dat ook mee naar jou huis nemen heb ik nog niet geprobeert

jullie?

Onderweg kom je ook nog nummers tegen op reclame borden.

Die kun je ook gewoon bellen.

Zo is er 1 nummer, van een radio station. Als je die belt, krijg je iets later een sms-je met de titel en artiest van het nummer wat op dat moment op de radio is.

Link to comment
Delen op andere websites

Onderweg kom je ook nog nummers tegen op reclame borden.

Die kun je ook gewoon bellen.

Zo is er 1 nummer, van een radio station. Als je die belt, krijg je iets later een sms-je met de titel en artiest van het nummer wat op dat moment op de radio is.

Dan hbe je waarschijnlijk ZIT gebeld, want die geven je die info.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...