Ken-D Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Weer een GTA SA rip-off. Is dit concurrentie voor SA? Nee want SA was de eerste op dit gebied Reageren
Sasuke Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 (bewerkt) Dat heb je altijd. Denk aan FIFA vs. PES ! Tekken vs. Soul Calouber ( ofzo ) FIFA was het eerste, PES neemt het over... Bewerkt: 15 februari 2005 door Hayate Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 18 februari 2005 Rapport Geplaatst: 18 februari 2005 (bewerkt) Ik vind dat er al veel spellen zijn die meestal in Miammi en LA afspelen. Je hebt games waar je een beetje alles kan doen zoals MAFIA en 2 True Crime :streets of LA Alle GTA Games Driv3r , driver 2 en driver The godfather (komt nog) en deze. maar elk één is speciaal. In true crime ben je een agent in GTA een gangster In Driver een agent en een misdadiger in Mafia een mafia baas En in the Godfather ook. Ik denk dat je in deze gewoon een gangster word die veel geld heeft. En ik denk niet dat het zo uitgebreid zal zijn zoals SA want in SA heb je 3 steden en hier heb je maar 1. Maar ik moet zeggen dat Las Santos (Los Angeles) in SA en Los Angeles in True crime toch anders zijn. in True Crime is het namelijk veel groter dan in SA, je bent soms wel een half uur mee bezig om van Beverlly HIlls naar HollyWood te gaan. Dus ik denk dat deze game een BOMB word. en misschien wel Beter DAn San Andreas Bewerkt: 18 februari 2005 door tigran Reageren
bjorn13 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 echt ik denk zeker da ik die game ga kopen kij vet net echt aleen die manekes zijn presies getekent Reageren
Ken-D Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Ik vind dat er al veel spellen zijn die meestal in Miammi en LA afspelen.Je hebt games waar je een beetje alles kan doen zoals MAFIA en 2 True Crime :streets of LA Alle GTA Games Driv3r , driver 2 en driver The godfather (komt nog) en deze. maar elk één is speciaal. In true crime ben je een agent in GTA een gangster In Driver een agent en een misdadiger in Mafia een mafia baas En in the Godfather ook. Ik denk dat je in deze gewoon een gangster word die veel geld heeft. En ik denk niet dat het zo uitgebreid zal zijn zoals SA want in SA heb je 3 steden en hier heb je maar 1. Maar ik moet zeggen dat Las Santos (Los Angeles) in SA en Los Angeles in True crime toch anders zijn. in True Crime is het namelijk veel groter dan in SA, je bent soms wel een half uur mee bezig om van Beverlly HIlls naar HollyWood te gaan. Dus ik denk dat deze game een BOMB word. en misschien wel Beter DAn San Andreas fout in Maffia ben je een Maffiose(Klusjesopknapper) en in The Godfather ook. Reageren
Trax Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Grafisch ziet het er sterk uit. Ben benieuwd naar de gameplay B) Reageren
Tim14 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Tja het is een beetje nageaapt van GTA maar dat betekend gewoon dat ze jaloers zijn! Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 het zo niet best zijn dat hij niet beter wordt dan sa, hij komt een jaar later uit dan gta. en de techniek is dan ook verder dan nu. Reageren
gtadude Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 als het maar een goeie gamplay is Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 22 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 we wachten maar af wat het word voorlopig ziet het er veelblovend uit Reageren
THUNDER Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 het lijkt mij idd ook een leuk spel maar idd het is wel van gta afgepakt Reageren
Death333 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Lijkt me vetter dan GTA SA eigenlijk :unsure: Reageren
Baffie Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 De details in het spel zijn ook veel verder doorgewerkt. Op de auto zie je nog de kogelgaten zitten, bij zo'n kerel zit z'n hoofdband scheef, nu maar hopen dat ze zo verder gaan en dat het écht een 2005 klapper wordt. Wie is eigenlijk de hoofdpersoon in dat spel? (uit het filmpje kun je het moeilijk opmaken namelijk) Reageren
Darts Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Echt vet, Als het uitkomt is het zeker een optie voor mij om te kopen. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 at baffie Dat is snoop dogg maar het wat sommige mensen ook al zeiden dat het er realistisch uitziet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.