RJetli Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 :td: wie heeft em nog niet en kan niet wachten tot ie GTA heeft, noem aub iets om de tijd te versnellen!!!!!!!!!!! ik heb bij bol.com besteld en krijg misschien pas vrijdag AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!! Reageren
joor593 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem nog niet maar ze zullen ermaar voor zorgen dat ik ehm vandaag krijg heb hem een half jaar geleden besteld als ik hem niet krijg vandaag haal ik hem ergens anders en annuleer ik die bestelling Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem nog niet maar ze zullen ermaar voor zorgen dat ik ehm vandaag krijg heb hem een half jaar geleden besteld als ik hem niet krijg vandaag haal ik hem ergens anders en annuleer ik die bestelling Dat kan toch niet als het al verzonden is. Mijne is gisteren al verzonden, maar TNT doet soms 2 dagen over een brief (natuurlijk bij mij weer eens..). Dus ik denk dat je gewoon geduld meot hebben tot vrijdag of hopelijk eerder (misschien komt er wel gewoon post op koninginnendag) Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb geen geld... pas de 3e van de maand krijg ik loon en nu maar hopen dat het €60+ is. Ik kan niet wachten. Waarom is het leven zo wreed Reageren
gtamaniac Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 wat een topic Heb wel, maar kan spelen, xbox kapot(net na het laad-scherm van gta) Reageren
marcootje Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb hem niet, maar ik krijg hem waarschijnlijk ook niet de komende maanden omdat ik geen xbox 360 of ps3 heb...bale, ik hoop echt dat hij nog op de computer uitkomt Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik ook nog niet maar ik moet wachten tot eind mei want dan ben ik jarig dus kan ik hem in 1 keer kopen. weet iemand of die Bundel (PS3+GTA IV) ook eind mei te krijgen is want dan ga ik die halen grt. Reageren
RJetli Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem nog niet maar ze zullen ermaar voor zorgen dat ik ehm vandaag krijg heb hem een half jaar geleden besteld als ik hem niet krijg vandaag haal ik hem ergens anders en annuleer ik die bestelling Dat kan toch niet als het al verzonden is. Mijne is gisteren al verzonden, maar TNT doet soms 2 dagen over een brief (natuurlijk bij mij weer eens..). Dus ik denk dat je gewoon geduld meot hebben tot vrijdag of hopelijk eerder (misschien komt er wel gewoon post op koninginnendag) ik zie dat veel mensen em nog niet hebbe, echt jammer want ik verwachte dat de game vandaag in mn brievenbus lag Reageren
grandtheftA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem nog niet maar ze zullen ermaar voor zorgen dat ik ehm vandaag krijg heb hem een half jaar geleden besteld als ik hem niet krijg vandaag haal ik hem ergens anders en annuleer ik die bestelling Dat kan toch niet als het al verzonden is. Mijne is gisteren al verzonden, maar TNT doet soms 2 dagen over een brief (natuurlijk bij mij weer eens..). Dus ik denk dat je gewoon geduld meot hebben tot vrijdag of hopelijk eerder (misschien komt er wel gewoon post op koninginnendag) ik zie dat veel mensen em nog niet hebbe, echt jammer want ik verwachte dat de game vandaag in mn brievenbus lag Jaa ik had ook wel verwacht dat ik hem vandaag zou krijgen, toen ik gisteren zag dat zelfs iemand die hem pas de 17e had besteld deze maand, al een "verzonden" email van BOL.com kreeg. En ik eerder gta 4 bij BOL.com had gereserveerd als de 17e, maar nee. Geen idee wanneer ik hem nu krijg, maar er komt bij ons iig geen post op koninginnendag. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb nu ongeveer genoeg geld voor mijn Xbox360 te kopen, maat nog niet genoeg om GTA IV erbij te kopen. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem ook nog niet, Ik krijg hem pas november Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem besteld bij www.bol.com, dus nog even wachten voordat ik hem binnen heb. Reageren
Earth Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Had hem al besteld etc. zegt me vader opeens dat ik zelf moet spraen, normaal krijg ik altijd een spel of iets van hem. Heb al 20 euro + morgen 35 euro dus kan hem dan bijna halen. Reageren
EXIT Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 heb geen xbox360 of ps3 alleen een goede computer, dus ik moet maar weer een paar maanden wachten (als hij uberhout op pc komt) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.