Jump to content

Wie heeft GTA nog niet!


RJetli

Recommended Posts

ik heb Gta 4 voor de Xbox besteld bij de Eplaza 5 April

ik dacht dat ik heb dinsdag ook niet meer zou krijgen gelukkig kwam de post wat later pas om half 4.

ik kreeg er netjes een cadeau bon bij en extra dingen van Gta 4.

dus ik heb Gta 4 all vanaf dinsdag dus niks te klagen over Eplaza Eindhoven. :tu:

Bewerkt: door winx
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rendual

    10

  • grandtheftA

    10

  • sieders

    9

  • Mynameisjeff

    7

Gelukkig heb ik een 360, ik heb wel een computer, een iMac G5, maar daar valt natuurlijk nie op te gamen! :duh:

Ik had hem ge-pre-ordered ofzo bij de Intertoys, kom ik daar aan om 1 uur, was hij uitverkocht, ik moest eerder komen volgens dat vrouwtje! Nou, Fok Joe dacht ik toen.. :cya: Dag Intertoys, heb hem meteen bij de Nedgame besteld en ik kan hem vrijdag/zaterdag ophalen. En dan heb ik nog een week om te gamen! :dans: YEAHH!

Fok joe? Fuck you bedoel je?

Ik heb hem niet, ik ga hem voor de PC nemen. Succes met het (eindeloze) wachten. En je weet, het is druk met bezorgen vanwege GTA IV, dus het duurt ook langer. En waarom staat er Wie heeft GTA nog niet! en niet Wie heeft GTA IV nog niet!? dat staat beter ;)

wat maakt die IV nou nog uit, hij heeft hem toch al gezet in IV general, :D

laterzz

Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 mei 2008.

Het spijt ons dat uw bestelling met bestelnummer ************ niet binnen de verwachte levertijd is verstuurd. De levertijden op onze site zijn indicatief en wij kunnen deze niet garanderen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en de TNT Post. De leverancier van het spel 'GTA 4' heeft ons laten weten dat er onvoldoende exemplaren zijn om al onze klanten te kunnen voorzien. Hierdoor is er vertraging ontstaan in het leveren van het spel.

Wij verwachten uw bestelling voor 13 mei 2008 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ik rij morge vroeg toch ff naar de stad je weet maar nooit en verwacht toch niet dat ze hem morgen brengen

Welke webshop is dit??

bol.com

lol hen snap ik nou niet meer, :bonk:

tegen mij zijden ze vanochtend 5 tot 7 werkdagen :?

Link to comment
Delen op andere websites

@rendual

Heey en wanneer heb je hem besteld dan?

ik heb m de 5e arpil besteld, en bij mij zeiden ze alleen dat ze problemen met de leverancier hadden.

sowiezo kunnen ze beter schrijven voor de 11e, aangezien als ze t voor de 13e willen leveren ze het op de 10e moeten brengen, want 11 en 12 mei is het zondag en maandag;O

Hey

ik had hem 18 April besteld kreeg uurtje geleden dat hij is overgedragen aan TNT dus ik ben nu egt superblij en ga morge als een hondje met een laptop voor de deur zitte wachte :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar even een berichtje gestuurd ...

Geachte heer V***,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas zal deze voor de volgende levering zijn.

Wij verwachten hier morgen een grote levering van.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+32) (3) *******. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit e-mailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

Wouter Jennen

Consoleshop.be

-------------------------------------------------

NU OPEN IN ANTWERPEN!

Voor advies, afhalen en service bent u nu ook welkom in onze nieuwe winkel aan de Ankerrui 11-13 in Antwerpen!

-------------------------------------------------

Vraag:

Ik las net op de pagina van Grand Theft Auto IV dat hij uitverkocht is. Ik wil daarom even vragen of mijn exemplaar nog wél bij deze lading is, aangezien ik deze op 29 april al heb besteld.

Bij voorbaat dank.

Ik voel me dus genaaid ... Ik hoop dat ik hem morgen heb, en anders woensdag voormiddag. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA nog niet, niet omdat ik er het geld niet voor heb, heb de game allang in Februari besteld. Maarja, de TNT post zit het voor mij te verkloten. Vrijdag zou hij er dan zijn maar nee hoor, was ie er niet. Werd mij vandaag maar verzekerd, weer niet. Nu zeggen ze dat hij morgen moet komen en anders moet ik opnieuw contact met ze opnemen. Niet erg leuk dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA nog niet, niet omdat ik er het geld niet voor heb, heb de game allang in Februari besteld. Maarja, de TNT post zit het voor mij te verkloten. Vrijdag zou hij er dan zijn maar nee hoor, was ie er niet. Werd mij vandaag maar verzekerd, weer niet. Nu zeggen ze dat hij morgen moet komen en anders moet ik opnieuw contact met ze opnemen. Niet erg leuk dus.

Dan Baal je :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...