pinopower Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem ook nog niet klote Wehkamp. Had een live chat gedaan met 1 van die gasten die er werkt en ze wisten niet eens waneer die binnen komt. Echt gare mensen daar. Als ik hem naar het weekend niet hebt bestel ik hem ergens anders. Reageren
grandtheftA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Weet iemand zeker dat TNT wel bezorgt op vrijdag i.v.m hemelvaart Zeg alsjeblieft dat ze wel werken, want anders zie ik mijn GTA 4 niet meer deze vakantie bij mij op de deurmat terechtkomen -.- en hoeft t al niet meer . aangezien ik dan toch weer druk met school ben. alvast bedankt Reageren
AOSY86 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 nog steed geen GTA IV ontvangen + donderdag = hemelvaart. Reageren
grandtheftA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 nog steed geen GTA IV ontvangen + donderdag = hemelvaart. Idd het is op een donderdag dus, hemelvaart, hmmm ik had het dus de hele tijd al verkeerd:S Nou ik heb alsnog geen hoop dat bol.com voor zondag het spel kan leveren en ik alsnog het spel pas krijg als ik al weer druk aan school bezig ben-.- thx. Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 nog steed geen GTA IV ontvangen + donderdag = hemelvaart. Idd het is op een donderdag dus, hemelvaart, hmmm ik had het dus de hele tijd al verkeerd:S Nou ik heb alsnog geen hoop dat bol.com voor zondag het spel kan leveren en ik alsnog het spel pas krijg als ik al weer druk aan school bezig ben-.- thx. same over 3 weken exames, KUT school Reageren
AOSY86 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 nog steed geen GTA IV ontvangen + donderdag = hemelvaart. Idd het is op een donderdag dus, hemelvaart, hmmm ik had het dus de hele tijd al verkeerd:S Nou ik heb alsnog geen hoop dat bol.com voor zondag het spel kan leveren en ik alsnog het spel pas krijg als ik al weer druk aan school bezig ben-.- thx. Indd, alvast succes met je examens + mensen die GTA al hebben VEEL PLEZIER Reageren
grandtheftA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 nog steed geen GTA IV ontvangen + donderdag = hemelvaart. Idd het is op een donderdag dus, hemelvaart, hmmm ik had het dus de hele tijd al verkeerd:S Nou ik heb alsnog geen hoop dat bol.com voor zondag het spel kan leveren en ik alsnog het spel pas krijg als ik al weer druk aan school bezig ben-.- thx. Indd, alvast succes met je examens + mensen die GTA al hebben VEEL PLEZIER Jaaa thx, jaa iedereen die GTA 4 heeft geniet er van idd! Want ik denk dat ik en anderen nog wel even moeten wachten -.- Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Kent iemand ook mensen met een PS3 die GTA IV bewust niet kopen? Het is een zeldzaam soort.. Reageren
Hackman Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Denk ik ook... Heel misschien krijg ik een Ps3 met IV... Reageren
FerryN Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem nog niet, ben vandaag pas terug van een korte vakantie. En heb pas geld als ik jarig ben(11 mei). Dan heb ik er nog niks aan want mijn 360 is dood. Dan ga ik hem halen. Greetz Ik geniet op filmpjes Reageren
DjonJuan Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Nu weet je dus: NOOIT GAMES BESTELLEN! Ik stond vanochten gewoon om 08:15 bij de MM en daar lagen er toen genoeg... Ik moest nog heel de dag werken maar had ik vrij geweeswt dan kon ik gelijk beginnen. Ook een voordeel dat je zowiezo niet hoeft te wachten. Hoop dat jullie hem snel krijgen. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem nog niet. Misschien dat ik hem vrijdag ofzo haal. Reageren
BcashGetMoney Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik ging bij ons in het dorp ff langs een speelgoed winkel kijken of ze GTA 4 hebben uitverkocht, bedenk ik opeens dat onze videotheek nu ook games verkoopt (sinds kort) hebben ze alleen maar GTA 4 voor PS3 marjah dan mar wachte op Bol Reageren
grandtheftA Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik ging bij ons in het dorp ff langs een speelgoed winkel kijken of ze GTA 4 hebben uitverkocht, bedenk ik opeens dat onze videotheek nu ook games verkoopt (sinds kort) hebben ze alleen maar GTA 4 voor PS3 marjah dan mar wachte op Bol Ja ik moet ook maar gewoon wachten op BOL.com, ik ga zowiezo voor vrijdag niet kijken bij winkels, en zul je zien dat als je m vrijdag koopt, hij ook vrijdag door bol.com word verzonden. Maarja ik heb toch pech dat ie pas na t weekend komt -.- bij mijn bestelstatus staat nog steeds dat de voorraad word gecontroleerd. Wat is jouw status? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.