RJetli Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb m lekker al een dag WHAHA waarom zit je dan niet te spelen???? Reageren
Stillesandro Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Een vriend van me heeft GTA IV besteld bij play.com... Nou wat een kl##tzakken zijn dat. Eerst krijgt hij een bericht: 24 april is hij verrstuurd. Kreeg hij eergister een bericht (28e dus), het is vandaag verstuurd. En hij heeft hem nog niet . (hij had hem 16 maart al besteld) Dat zal nog wel ff duren. Rot koninginnedag! (Lang leve de republiek Nederland, WEG MET DE KONINGIN!) En dan zit play.com ook nog eens in Engeland... pfff. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) ja ik moet denk ok ook tot vrijdag wachten :( tog f*cking niet normaal ik word echt para als ik iets van gta hoor word ik al para jullie ook die geen gta hebben?? tnt zijn kl**tzakken!!! 1 weekje maar op te spelen goed daarna focking werke en skola skola meld ik me ziek Bewerkt: 30 april 2008 door indo1991 Reageren
winx Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 bij mij kwam die gister pas rond kwart over 3 Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik ging gisteren naar de winkel om hem te halen ... Uitverkocht. Volgende week dinsdag komt er een nieuwe levering binnen. Veel te ongeduldig als ik ben, hem ik hem dan maar per direct besteld bij consoleshop.be. Nu maar hopen dat hij vrijdag of zaterdag binnen is. Reageren
pinopower Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb m lekker al een dag WHAHA Fuck op deze Topic gaat over "Wie heeft GTA nog niet!" Kom jij aan met een stomme opmerking. Het is al erg genoeg dat die kk post en klote bedrijven zo sloom zijn en dom met bestellen. Me hele vakantie verpest door die kk wehkamp echt leuk hoor (DUS NIET!) Als ik hem zaterdag niet heb ga ik heel het land af om hem tehalen ergens. want dit slaat nergens op. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb m lekker al een dag WHAHA Fuck op deze Topic gaat over "Wie heeft GTA nog niet!" Kom jij aan met een stomme opmerking. Het is al erg genoeg dat die kk post en klote bedrijven zo sloom zijn en dom met bestellen. Me hele vakantie verpest door die kk wehkamp echt leuk hoor (DUS NIET!) Als ik hem zaterdag niet heb ga ik heel het land af om hem tehalen ergens. want dit slaat nergens op. ja heb je gelijk in ik word al gek als er een vrolijke iemand zo doet word ik kwaad en zeg het gwn op een andere manier ja dat je gta hebt Reageren
sieders Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik heb de mail gehad van bol.com dat hij bij TNT is, dus ik zal hem vrijdag wel hebben Reageren
Myloki Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 begrijp niet waarom je een spel besteld en hem laat komen met de post, dan kan je er op wachten dat het een dag langer duurt en je hebt nu helemaal pech want koninginnendag en hemelvaart vallen er tussen. gister hebben er de hele dag bij de media markt enorme stapels gelegen wist van te voren dat ik daar echt niet mis zou grijpen of ik nou om 09.30 of om 18.00 zou komen. Reageren
sieders Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik vind het wel goed dat hij vrijdag komt, heb zat te doen voor werk en school, en als dat niet af ik , ga ik niet over Ik heb die mail maandag al kregen, niet vandaag. Vandaag nog wel in Emmeloord geweest, maar de winkels die GTA IV nog wél hadden, waren gesloten Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Haal hem morgen om 11.00 op bij de plaatselijke Mediamarkt. Reageren
Stillesandro Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 begrijp niet waarom je een spel besteld en hem laat komen met de post, dan kan je er op wachten dat het een dag langer duurt en je hebt nu helemaal pech want koninginnendag en hemelvaart vallen er tussen.gister hebben er de hele dag bij de media markt enorme stapels gelegen wist van te voren dat ik daar echt niet mis zou grijpen of ik nou om 09.30 of om 18.00 zou komen. Omdat internetshops niet zeiken over je leeftijd en gewone winkels wel... (ja idd ik ben "pas" 16) Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik was gisteren te laat, GTA IV was al uitverkocht... Maar ik heb het al besteld en normaal moet ik het dinsdag hebben. Reageren
Zapp Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Doordat ik net een nieuwe HDTV heb en omdat GTA IV is uitgekomen, heb ik me een xbox 360 met hdmi kabel en GTA IV gekocht bij consoleshop.nl. Vandaag de hele dag op zoek geweest naar een winkel waar ze GTA IV hadden, en OVERAL helemaal uitverkocht. Nu krijg ik hem vrijdag of zaterdag!! Kan niet wachten :eten: Bewerkt: 30 april 2008 door Zapp Reageren
rdesigntk Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Gelukkig heb ik een 360, ik heb wel een computer, een iMac G5, maar daar valt natuurlijk nie op te gamen! Ik had hem ge-pre-ordered ofzo bij de Intertoys, kom ik daar aan om 1 uur, was hij uitverkocht, ik moest eerder komen volgens dat vrouwtje! Nou, Fok Joe dacht ik toen.. Dag Intertoys, heb hem meteen bij de Nedgame besteld en ik kan hem vrijdag/zaterdag ophalen. En dan heb ik nog een week om te gamen! YEAHH! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.