Jump to content

Wie heeft GTA nog niet!


RJetli

Recommended Posts

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rendual

    10

  • grandtheftA

    10

  • sieders

    9

  • Mynameisjeff

    7

Een vriend van me heeft GTA IV besteld bij play.com... Nou wat een kl##tzakken zijn dat.

Eerst krijgt hij een bericht: 24 april is hij verrstuurd.

Kreeg hij eergister een bericht (28e dus), het is vandaag verstuurd.

En hij heeft hem nog niet :(. (hij had hem 16 maart al besteld)

Dat zal nog wel ff duren. Rot koninginnedag! (Lang leve de republiek Nederland, WEG MET DE KONINGIN!)

En dan zit play.com ook nog eens in Engeland... pfff.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik moet denk ok ook tot vrijdag wachten :( :(

tog f*cking niet normaal

ik word echt para

als ik iets van gta hoor

word ik al para

jullie ook die geen gta hebben??

tnt zijn kl**tzakken!!!

1 weekje maar op te spelen goed daarna focking werke :( en skola

skola meld ik me ziek 8)

Bewerkt: door indo1991
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m lekker al een dag WHAHA :eten::tu::schater::Y:cya::dans:_O_

Fuck op deze Topic gaat over "Wie heeft GTA nog niet!" Kom jij aan met een stomme opmerking.

Het is al erg genoeg dat die kk post en klote bedrijven zo sloom zijn en dom met bestellen.

Me hele vakantie verpest door die kk wehkamp echt leuk hoor (DUS NIET!)

Als ik hem zaterdag niet heb ga ik heel het land af om hem tehalen ergens. want dit slaat nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m lekker al een dag WHAHA :eten::tu::schater::Y:cya::dans:_O_

Fuck op deze Topic gaat over "Wie heeft GTA nog niet!" Kom jij aan met een stomme opmerking.

Het is al erg genoeg dat die kk post en klote bedrijven zo sloom zijn en dom met bestellen.

Me hele vakantie verpest door die kk wehkamp echt leuk hoor (DUS NIET!)

Als ik hem zaterdag niet heb ga ik heel het land af om hem tehalen ergens. want dit slaat nergens op.

ja heb je gelijk in

ik word al gek

als er een vrolijke iemand zo doet word ik kwaad en zeg het gwn op een andere manier ja

dat je gta hebt

Link to comment
Delen op andere websites

begrijp niet waarom je een spel besteld en hem laat komen met de post, dan kan je er op wachten dat het een dag langer duurt en je hebt nu helemaal pech want koninginnendag en hemelvaart vallen er tussen.

gister hebben er de hele dag bij de media markt enorme stapels gelegen wist van te voren dat ik daar echt niet mis zou grijpen of ik nou om 09.30 of om 18.00 zou komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel goed dat hij vrijdag komt, heb zat te doen voor werk en school, en als dat niet af ik , ga ik niet over ;)

Ik heb die mail maandag al kregen, niet vandaag. Vandaag nog wel in Emmeloord geweest, maar de winkels die GTA IV nog wél hadden, waren gesloten :(

Link to comment
Delen op andere websites

begrijp niet waarom je een spel besteld en hem laat komen met de post, dan kan je er op wachten dat het een dag langer duurt en je hebt nu helemaal pech want koninginnendag en hemelvaart vallen er tussen.

gister hebben er de hele dag bij de media markt enorme stapels gelegen wist van te voren dat ik daar echt niet mis zou grijpen of ik nou om 09.30 of om 18.00 zou komen.

Omdat internetshops niet zeiken over je leeftijd en gewone winkels wel... (ja idd ik ben "pas" 16)

Link to comment
Delen op andere websites

Doordat ik net een nieuwe HDTV heb en omdat GTA IV is uitgekomen, heb ik me een xbox 360 met hdmi kabel en GTA IV gekocht bij consoleshop.nl. Vandaag de hele dag op zoek geweest naar een winkel waar ze GTA IV hadden, en OVERAL helemaal uitverkocht. Nu krijg ik hem vrijdag of zaterdag!! Kan niet wachten :eten: :eten: :eten::tu::dans:

Bewerkt: door Zapp
Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig heb ik een 360, ik heb wel een computer, een iMac G5, maar daar valt natuurlijk nie op te gamen! :duh:

Ik had hem ge-pre-ordered ofzo bij de Intertoys, kom ik daar aan om 1 uur, was hij uitverkocht, ik moest eerder komen volgens dat vrouwtje! Nou, Fok Joe dacht ik toen.. :cya: Dag Intertoys, heb hem meteen bij de Nedgame besteld en ik kan hem vrijdag/zaterdag ophalen. En dan heb ik nog een week om te gamen! :dans: YEAHH!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...