The Scientist Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Alleen nu maar hopen dat de pakkettenpost morgenvroeg komt, zo niet dan wordt ik helemaal gek. Reageren
sieders Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Alleen nu maar hopen dat de pakkettenpost morgenvroeg komt, zo niet dan wordt ik helemaal gek. Die komt bij ons pas om 1 uur Duurt me veels te lang Reageren
wvswem Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik moet wachten tot 7 uur morgenavond als hij komt, omdat m'n ouders gescheiden zijn en GTA IV wordt bij mijn vader bezorgt. En die is pas op 7 uur thuis van z'n werk. Reageren
joppie Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik krijg een Xbox 360 met Iv als ik slaag... ok allemaal leuk enzo maar duurt me te lang! Ergens in juni de uitslag pas en dus een hele maand wachten!. Maar kijk dan heb je wel weer het geluk dat als het niet lukt met een missie dat er dan veel meer mensen zijn die daar al voorbij zijn. Maar ik wordt nu al gek dat er al zoveel mensen zijn die nu lekker de hele dag GTA kenne doen en ik een maand... ja een maand zeker moet wachten.. Maar daarna heel lang gamen tot ik weer naar school moet na de zomervakantie!. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb hem besteld bij Consoleshop en ze zeiden eind deze week dat ik hem binnen moest hebben. Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik heb hem vandaag opgehaald bij de Mediamarkt:) Reageren
snowguard3 Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik koop hem morgen bij E-Plaza voor de PS3 want op 29 april was ik nog op vakantie Reageren
BcashGetMoney Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoop het heeeeeeeeeeeeeeel erg dat ik hem morgenvroeg krijg bol.com besteld Reageren
Romal Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Morgenochtend snep ophalen bij de intertoys was in Duitsland Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik hoop ook dat ik hem morge vroeg krijgt anders word ik echt para!!! Reageren
grandtheftA Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Hoop het heeeeeeeeeeeeeeel erg dat ik hem morgenvroeg krijg bol.com besteld welke versie? welke datum heb je gereserveerd? thx. ik heb ook nopg niets van bol.com gehoord of gezien namelijk:( Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb hem nog steeds niet en jullie Reageren
sieders Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb hem nog steeds niet en jullie Ik heb em ook nog niet, ik moet wachten tot 1 uur, dan komt hier die pakket ding. Reageren
grandtheftA Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb hem ook nog steeds niet, en hij is ook nog niet eens in behandeling bij bol.com terwijl ik m minimaal 20 dagen geleden al had gereserveerd -.- Zijn ze Failliet ofzo:P? Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) ik heb hem nog steeds niet en jullie Ik heb em ook nog niet, ik moet wachten tot 1 uur, dan komt hier die pakket ding. heb je dn een e mail gekregen?? vn tnt bij mij rede ze lang ik d8 ja eindelijk rijde ze gwn door Bewerkt: 2 mei 2008 door indo1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.