sieders Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) ik heb hem nog steeds niet en jullie Ik heb em ook nog niet, ik moet wachten tot 1 uur, dan komt hier die pakket ding. heb je dn een e mail gekregen?? vn tnt bij mij rede ze lang ik d8 ja eindelijk rijde ze gwn door Die mail heb ik maandag al gekregen, dat het pakketje is overgedragen aan TNT post.. Die mail bedoel je toch ? Geachte heer Sieders, Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer *********** van 25 april 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk. Bewerkt: 2 mei 2008 door sieders Reageren
BcashGetMoney Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 JEEEEEEAAAAAUUUUJ heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag Reageren
sieders Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 JEEEEEEAAAAAUUUUJ heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag Dat hoop ik wel ja Anders gaat me pa me weer treiteren dat hij er nog niet is ( dat doet hij de hele week al ) Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik krijg pas over een maand of twee een XboX 360 en ik heb 65 euros op de bank staan voor gta iv ik ben echt zoooooooooooooooooo jaloers op de mensen die nu al GTA IV kunnen spelen. kortom : Reageren
grandtheftA Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben echt boos wat is dit:S een leverancier die niets van zich laat horen :S WTF kijk wat ik net kreeg van bol.com :Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008. "In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet," Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@ Iemand die ook bij bol.com problemen heeft? Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik krijg pas over een maand of twee een XboX 360 en ik heb 65 euros op de bank staan voor gta iv ik ben echt zoooooooooooooooooo jaloers op de mensen die nu al GTA IV kunnen spelen.kortom : Fucked up voor jouw Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Aargh... ik wil em nu ook, hopelijk vandaag en anders morgen en anders dinsdag ofzo Bewerkt: 2 mei 2008 door Tomo_Tanker Reageren
Jantje III Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb gekeken op bartsmit.com en daar hadden ze er maar 175 voor HEEL Nederland. Gta IV is echt gewoon niet meer om aan te slepen dus als je er 1 wil moet je hem snel bestellen. Reageren
Sander Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Waarom annuleren jullie gewoon niet je bestelling en ga hem in de winkel halen Zal wel misschien effe zoeken zijn maar is nog steeds bij meerdere winkels verkrijgbaar Reageren
sieders Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Dat is niet zo veel nee. Maar in Emmeloord lagen er nog een stuk of 6. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik krijg pas over een maand of twee een XboX 360 en ik heb 65 euros op de bank staan voor gta iv ik ben echt zoooooooooooooooooo jaloers op de mensen die nu al GTA IV kunnen spelen.kortom : Fucked up voor jouw bedankt voor t medeleven ik zal t nog voor ff op de ps2 moeten doen met socom 3 scarface en al die saaie spellen. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 JEEEEEEAAAAAUUUUJ heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag Lawl, nice xD En nu ruk je dat ding zeker direct uit de verpakking en stop em in je PS3 of 360? Ik ben echt boos wat is dit:Seen leverancier die niets van zich laat horen :S WTF kijk wat ik net kreeg van bol.com :Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008. "In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet," Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@ Iemand die ook bij bol.com problemen heeft? Misschien is het zo dat de leverancier ook moet wachten op een nieuwe lading GTA IV spellen en als de fabriek die de spellen kopieert en levert niks van zich laat horen, dan kan de leverancier ook moeilijk spellen leveren. Reageren
grandtheftA Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 JEEEEEEAAAAAUUUUJ heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag Lawl, nice xD En nu ruk je dat ding zeker direct uit de verpakking en stop em in je PS3 of 360? Ik ben echt boos wat is dit:Seen leverancier die niets van zich laat horen :S WTF kijk wat ik net kreeg van bol.com :Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008. "In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet," Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@ Iemand die ook bij bol.com problemen heeft? Misschien is het zo dat de leverancier ook moet wachten op een nieuwe lading GTA IV spellen en als de fabriek die de spellen kopieert en levert niks van zich laat horen, dan kan de leverancier ook moeilijk spellen leveren. jaaa dat kan idd, maar vraag me af of er meer mensen zijn die nog w8e op BOL.com. de meeste krijgen hem vandaag of morgen van bol.com zeggen ze. Ik hoop niet dat ik de enige ben die moet w8en Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 eey mense ik hb tnt gebelt ze zeggen steeds dat lij is bezet is heefd iemand van jullie wel kunne belle en iemand gesproken met tnt ?? en wat zeiden ze Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb hem nog niet omdat ik geen console heb. En ik mag ook geen console kopen. Dus wacht ik op ene PC release als die er zou komen. grtz ~Victorious~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.