Jump to content

Wie heeft GTA nog niet!


RJetli

Recommended Posts

ik heb hem nog steeds niet :( en jullie

Ik heb em ook nog niet, ik moet wachten tot 1 uur, dan komt hier die pakket ding.

heb je dn een e mail gekregen?? vn tnt

bij mij rede ze lang ik d8 ja eindelijk rijde ze gwn door

Die mail heb ik maandag al gekregen, dat het pakketje is overgedragen aan TNT post.. Die mail bedoel je toch ?

Geachte heer Sieders,

Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer *********** van 25 april 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Bewerkt: door sieders
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rendual

    10

  • grandtheftA

    10

  • sieders

    9

  • Mynameisjeff

    7

JEEEEEEAAAAAUUUUJ :dans::tu: heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

JEEEEEEAAAAAUUUUJ :dans::tu: heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag ^_^

Dat hoop ik wel ja :puh: Anders gaat me pa me weer treiteren dat hij er nog niet is ( dat doet hij de hele week al :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg pas over een maand of twee een XboX 360 en ik heb 65 euros op de bank staan voor gta iv ik ben echt zoooooooooooooooooo jaloers op de mensen die nu al GTA IV kunnen spelen.

kortom : :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt boos wat is dit:S

een leverancier die niets van zich laat horen :S WTF

kijk wat ik net kreeg van bol.com

:Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008.

"In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,"

Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@

Iemand die ook bij bol.com problemen heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg pas over een maand of twee een XboX 360 en ik heb 65 euros op de bank staan voor gta iv ik ben echt zoooooooooooooooooo jaloers op de mensen die nu al GTA IV kunnen spelen.

kortom : :eten:

Fucked up voor jouw

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekeken op bartsmit.com en daar hadden ze er maar 175 voor HEEL Nederland.

Gta IV is echt gewoon niet meer om aan te slepen dus als je er 1 wil moet je hem snel bestellen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg pas over een maand of twee een XboX 360 en ik heb 65 euros op de bank staan voor gta iv ik ben echt zoooooooooooooooooo jaloers op de mensen die nu al GTA IV kunnen spelen.

kortom : :eten:

Fucked up voor jouw

bedankt voor t medeleven ik zal t nog voor ff op de ps2 moeten doen met socom 3 scarface en al die saaie spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

JEEEEEEAAAAAUUUUJ :dans::tu: heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag ^_^

Lawl, nice xD

En nu ruk je dat ding zeker direct uit de verpakking en stop em in je PS3 of 360? :puh:

Ik ben echt boos wat is dit:S

een leverancier die niets van zich laat horen :S WTF

kijk wat ik net kreeg van bol.com

:Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008.

"In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,"

Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@

Iemand die ook bij bol.com problemen heeft?

Misschien is het zo dat de leverancier ook moet wachten op een nieuwe lading GTA IV spellen en als de fabriek die de spellen kopieert en levert niks van zich laat horen, dan kan de leverancier ook moeilijk spellen leveren.

Link to comment
Delen op andere websites

JEEEEEEAAAAAUUUUJ :dans::tu: heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag ^_^

Lawl, nice xD

En nu ruk je dat ding zeker direct uit de verpakking en stop em in je PS3 of 360? :puh:

Ik ben echt boos wat is dit:S

een leverancier die niets van zich laat horen :S WTF

kijk wat ik net kreeg van bol.com

:Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008.

"In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,"

Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@

Iemand die ook bij bol.com problemen heeft?

Misschien is het zo dat de leverancier ook moet wachten op een nieuwe lading GTA IV spellen en als de fabriek die de spellen kopieert en levert niks van zich laat horen, dan kan de leverancier ook moeilijk spellen leveren.

jaaa dat kan idd, maar vraag me af of er meer mensen zijn die nog w8e op BOL.com.

de meeste krijgen hem vandaag of morgen van bol.com zeggen ze.

Ik hoop niet dat ik de enige ben die moet w8en :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...