Jump to content

Wie heeft GTA nog niet!


RJetli

Recommended Posts

JEEEEEEAAAAAUUUUJ :dans::tu: heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag ^_^

Lawl, nice xD

En nu ruk je dat ding zeker direct uit de verpakking en stop em in je PS3 of 360? :puh:

Ik ben echt boos wat is dit:S

een leverancier die niets van zich laat horen :S WTF

kijk wat ik net kreeg van bol.com

:Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008.

"In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,"

Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@

Iemand die ook bij bol.com problemen heeft?

Misschien is het zo dat de leverancier ook moet wachten op een nieuwe lading GTA IV spellen en als de fabriek die de spellen kopieert en levert niks van zich laat horen, dan kan de leverancier ook moeilijk spellen leveren.

jaaa dat kan idd, maar vraag me af of er meer mensen zijn die nog w8e op BOL.com.

de meeste krijgen hem vandaag of morgen van bol.com zeggen ze.

Ik hoop niet dat ik de enige ben die moet w8en :puh:

ik ben ook op dikzak.com aant wachte 18de bestelt en ze zijn nog in het magazijn aan het zoeke :@

ga denk direkt ff belle.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rendual

    10

  • grandtheftA

    10

  • sieders

    9

  • Mynameisjeff

    7

JEEEEEEAAAAAUUUUJ :dans::tu: heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag ^_^

Lawl, nice xD

En nu ruk je dat ding zeker direct uit de verpakking en stop em in je PS3 of 360? :puh:

Ik ben echt boos wat is dit:S

een leverancier die niets van zich laat horen :S WTF

kijk wat ik net kreeg van bol.com

:Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008.

"In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,"

Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@

Iemand die ook bij bol.com problemen heeft?

Misschien is het zo dat de leverancier ook moet wachten op een nieuwe lading GTA IV spellen en als de fabriek die de spellen kopieert en levert niks van zich laat horen, dan kan de leverancier ook moeilijk spellen leveren.

jaaa dat kan idd, maar vraag me af of er meer mensen zijn die nog w8e op BOL.com.

de meeste krijgen hem vandaag of morgen van bol.com zeggen ze.

Ik hoop niet dat ik de enige ben die moet w8en :puh:

Dan hoop ik dat je 'em vandaag krijgt ^_^

ik ben ook op dikzak.com aant wachte 18de bestelt en ze zijn nog in het magazijn aan het zoeke :@

ga denk direkt ff belle.

Dan kun je lang wachten, want dikzak.com bestaat namelijk niet ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al de hele ochtend aan het wachten op een mail van Consoleshop dat mijn betaling ontvangen is. Ik ben op de 30ste zelf naar de bank geweest, en die vrouw achter het loket het laten overschrijven. En ook op een mail dat ze hem verzonden hebben ...

Maar ik begin te denken dat ze daar ook een verlengd weekend hebben en vandaag waarschijnlijk niet werken. :N Als ik hem dinsdag nog niet heb, ga ik hem wel halen hier in de winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

krijg waarschijnlijk gta iv en ps3 over 2 maand, 14 juni jarig allemaal geld vragen, me moeder bij leggen en wat dingen verkopen via marktplaats hoop ik het direct na me verjaardag alles te hebben :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al de hele ochtend aan het wachten op een mail van Consoleshop dat mijn betaling ontvangen is. Ik ben op de 30ste zelf naar de bank geweest, en die vrouw achter het loket het laten overschrijven. En ook op een mail dat ze hem verzonden hebben ...

Maar ik begin te denken dat ze daar ook een verlengd weekend hebben en vandaag waarschijnlijk niet werken. :N Als ik hem dinsdag nog niet heb, ga ik hem wel halen hier in de winkel.

Maar had je dat dan niet direct kunnen doen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heb dinsdagavond het PS3GTA IV pakket besteld bij consoleshop.

Vanmorgen is het pakket overgekomen van Dordrecht naar veldhoven.

Volgens de website is de Chauffeur nu onderweg, helaas kan dat lang duren want chauffeur moet eerst door heel eindhoven heen voordat hij in mijn woonplaats best komt :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon niet te geloven, er rijden in mijn stad 6 TNT busjes rond. En tegen kwart voor elf vanochtend stond er dat de chauffeur onderweg is, en nu zit ik nog steeds te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem ook nog niet

het gaat NOG 5-7 DAGEN duren voordat die leverancier, z'n dingen weer bij heeft besteld, tenminste in de mail die ik stuurde :duh:

OMG!![/font] :duh::duh::duh:

EN DAARBIJ dankzij zo'n fout dat ze de xbox versie hadden ipv de ps3 versie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...