rendual Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 JEEEEEEAAAAAUUUUJ heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag Lawl, nice xD En nu ruk je dat ding zeker direct uit de verpakking en stop em in je PS3 of 360? Ik ben echt boos wat is dit:Seen leverancier die niets van zich laat horen :S WTF kijk wat ik net kreeg van bol.com :Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008. "In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet," Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@ Iemand die ook bij bol.com problemen heeft? Misschien is het zo dat de leverancier ook moet wachten op een nieuwe lading GTA IV spellen en als de fabriek die de spellen kopieert en levert niks van zich laat horen, dan kan de leverancier ook moeilijk spellen leveren. jaaa dat kan idd, maar vraag me af of er meer mensen zijn die nog w8e op BOL.com. de meeste krijgen hem vandaag of morgen van bol.com zeggen ze. Ik hoop niet dat ik de enige ben die moet w8en ik ben ook op dikzak.com aant wachte 18de bestelt en ze zijn nog in het magazijn aan het zoeke ga denk direkt ff belle. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 JEEEEEEAAAAAUUUUJ heb hem 1 minuut gelden binnengekregen ik heb een email gekregen dinsdag verzonden (bol) dus als je die email al voor dinsdag of op dinsdag heb gehad heb je hem denk ik vandaag Lawl, nice xD En nu ruk je dat ding zeker direct uit de verpakking en stop em in je PS3 of 360? Ik ben echt boos wat is dit:Seen leverancier die niets van zich laat horen :S WTF kijk wat ik net kreeg van bol.com :Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 april 2008. "In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. U heeft het spel "GTA IV - Grand Theft Auto 4" nog niet mogen ontvangen. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is aangezien u het artikel heeft gereserveerd. Onze excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u wegens ontbrekende informatie van de leverancier niet informeren over de nieuwe leverdatum van uw bestelling. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk nageleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet," Echt volgens mij krijg ik t zelfs volgende week nog niet:@ Iemand die ook bij bol.com problemen heeft? Misschien is het zo dat de leverancier ook moet wachten op een nieuwe lading GTA IV spellen en als de fabriek die de spellen kopieert en levert niks van zich laat horen, dan kan de leverancier ook moeilijk spellen leveren. jaaa dat kan idd, maar vraag me af of er meer mensen zijn die nog w8e op BOL.com. de meeste krijgen hem vandaag of morgen van bol.com zeggen ze. Ik hoop niet dat ik de enige ben die moet w8en Dan hoop ik dat je 'em vandaag krijgt ik ben ook op dikzak.com aant wachte 18de bestelt en ze zijn nog in het magazijn aan het zoeke ga denk direkt ff belle. Dan kun je lang wachten, want dikzak.com bestaat namelijk niet Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben al de hele ochtend aan het wachten op een mail van Consoleshop dat mijn betaling ontvangen is. Ik ben op de 30ste zelf naar de bank geweest, en die vrouw achter het loket het laten overschrijven. En ook op een mail dat ze hem verzonden hebben ... Maar ik begin te denken dat ze daar ook een verlengd weekend hebben en vandaag waarschijnlijk niet werken. Als ik hem dinsdag nog niet heb, ga ik hem wel halen hier in de winkel. Reageren
AXIO Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 krijg waarschijnlijk gta iv en ps3 over 2 maand, 14 juni jarig allemaal geld vragen, me moeder bij leggen en wat dingen verkopen via marktplaats hoop ik het direct na me verjaardag alles te hebben Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik ben al de hele ochtend aan het wachten op een mail van Consoleshop dat mijn betaling ontvangen is. Ik ben op de 30ste zelf naar de bank geweest, en die vrouw achter het loket het laten overschrijven. En ook op een mail dat ze hem verzonden hebben ...Maar ik begin te denken dat ze daar ook een verlengd weekend hebben en vandaag waarschijnlijk niet werken. Als ik hem dinsdag nog niet heb, ga ik hem wel halen hier in de winkel. Maar had je dat dan niet direct kunnen doen? Reageren
rendual Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 gewone post net geweest zat ie nie bij misch pakketpost. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 *Bericht* Maar had je dat dan niet direct kunnen doen? Ik ben de 29ste gaan kijken ja, was uitverkocht. Volgende week dinsdag komt er een nieuwe lading binnen. Reageren
sieders Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Nog geen GTA IV hier, waar het aan ligt, geen idee, heb wel die mail gehad van bol.com. Ik snap er nu de balle van. Reageren
Grove street 4-ever Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Heb dinsdagavond het PS3GTA IV pakket besteld bij consoleshop. Vanmorgen is het pakket overgekomen van Dordrecht naar veldhoven. Volgens de website is de Chauffeur nu onderweg, helaas kan dat lang duren want chauffeur moet eerst door heel eindhoven heen voordat hij in mijn woonplaats best komt Reageren
Goldberg Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 zojuist mijn bestelling bij bol.com gecanceld.. ze kunnen em in hun hol stouwen want ik koop em wel in de winkel. Reageren
The Scientist Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Dit is gewoon niet te geloven, er rijden in mijn stad 6 TNT busjes rond. En tegen kwart voor elf vanochtend stond er dat de chauffeur onderweg is, en nu zit ik nog steeds te wachten. Reageren
mastala Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 k ga m zo halen, k was op vakantie.. k heb 15 winkels afgebelt 16e had m:) gelijk ff apart laten leggen door m:) zin in!!!!!!!!!! zit er al meer dan jaar op te wachten Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 ik heb hem ook nog niet het gaat NOG 5-7 DAGEN duren voordat die leverancier, z'n dingen weer bij heeft besteld, tenminste in de mail die ik stuurde OMG!![/font] EN DAARBIJ dankzij zo'n fout dat ze de xbox versie hadden ipv de ps3 versie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.