Jon-asses Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Weet iemand van België waar er nog/al GTA IV verkrijgbaar is? Heb hem besteld bij Game Mania maar die heeft hem misschien Zaterdag of anders volgende week. Dus weet iemand waar je in België erom kunt? Reageren
AOSY86 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 nog nikso ntvangen (normale post ook niet). Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Weet niet of er iemand in omgeving Houten woont maar bij bij de Musicstore hier hebben ze m nog een aantal keer liggen. Ik krijg er vandaag nog een van een onlineshop. Had er dinsdagochtend vroeg nog een in de winkel gehaald omdat de leveringen via TNT zo vertraagd zouden zijn. Heb dus 2 exemplaren liggen waar er 1 (voor de 360 trouwens) van weg mag..... Wie m wil hebben voor een normaal bedrag mag me een PM sturen...... Bewerkt: 2 mei 2008 door fhklaarwater Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Gelukkig heb ik een 360, ik heb wel een computer, een iMac G5, maar daar valt natuurlijk nie op te gamen! Ik had hem ge-pre-ordered ofzo bij de Intertoys, kom ik daar aan om 1 uur, was hij uitverkocht, ik moest eerder komen volgens dat vrouwtje! Nou, Fok Joe dacht ik toen.. Dag Intertoys, heb hem meteen bij de Nedgame besteld en ik kan hem vrijdag/zaterdag ophalen. En dan heb ik nog een week om te gamen! YEAHH! Fok joe? Fuck you bedoel je? Ik heb hem niet, ik ga hem voor de PC nemen. Succes met het (eindeloze) wachten. En je weet, het is druk met bezorgen vanwege GTA IV, dus het duurt ook langer. En waarom staat er Wie heeft GTA nog niet! en niet Wie heeft GTA IV nog niet!? dat staat beter Reageren
herminator007 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Is dat d3e xbox versie? Even gebeld. musictore in houten heeft ze morgenvroeg weer. xbox versie. Bewerkt: 2 mei 2008 door herminator007 Reageren
rendual Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 mei 2008. Het spijt ons dat uw bestelling met bestelnummer ************ niet binnen de verwachte levertijd is verstuurd. De levertijden op onze site zijn indicatief en wij kunnen deze niet garanderen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en de TNT Post. De leverancier van het spel 'GTA 4' heeft ons laten weten dat er onvoldoende exemplaren zijn om al onze klanten te kunnen voorzien. Hierdoor is er vertraging ontstaan in het leveren van het spel. Wij verwachten uw bestelling voor 13 mei 2008 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, ik rij morge vroeg toch ff naar de stad je weet maar nooit en verwacht toch niet dat ze hem morgen brengen Bewerkt: 2 mei 2008 door rendual Reageren
Michiel21 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 mei 2008.Het spijt ons dat uw bestelling met bestelnummer ************ niet binnen de verwachte levertijd is verstuurd. De levertijden op onze site zijn indicatief en wij kunnen deze niet garanderen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en de TNT Post. De leverancier van het spel 'GTA 4' heeft ons laten weten dat er onvoldoende exemplaren zijn om al onze klanten te kunnen voorzien. Hierdoor is er vertraging ontstaan in het leveren van het spel. Wij verwachten uw bestelling voor 13 mei 2008 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, ik rij morge vroeg toch ff naar de stad je weet maar nooit en verwacht toch niet dat ze hem morgen brengen Welke webshop is dit?? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Ik heb net Consoleshop gebeld krijg ik te horen dat GTA IV pas de derde week van Mei binnen zal komen bij hun. Fijne reclame Joriz.... Reageren
AOSY86 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 GTA IV net ontvangen Ik hoop dat iedereen binnenkort z'n bestelling ontvangt :$ Reageren
2fast{0} Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 GTA IV net ontvangen Ik hoop dat iedereen binnenkort z'n bestelling ontvangt :$ Waar heb je hem besteld en wanneer dan ? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Vandaag ging ik naar de stad Als laatste kwam ik bij van Leest Music Store. Daar kregen ze een vracht diezelfde middag. Dus ik had hem vanochtend gereserveerd en vanmiddag binnen Reageren
AOSY86 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 GTA IV net ontvangen Ik hoop dat iedereen binnenkort z'n bestelling ontvangt :$ Waar heb je hem besteld en wanneer dan ? mp3shop - januari besteld - kreeg dinsdag mail (maandag was er technische probleem). 3dagen later ontvangen. Reageren
fhklaarwater Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Is dat d3e xbox versie?Even gebeld. musictore in houten heeft ze morgenvroeg weer. xbox versie. Gaat idd om de 360 versie. Op een of andere manier krijgen ze daar snel en goed geleverd. Ik heb daar altijd geluk met games die gewild zijn........... Voor de Makropashouders: Bij Makro Vianen lagen er nog 3 of 4 voor de PS3 en 2 voor de 360. Reageren
rendual Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 mei 2008.Het spijt ons dat uw bestelling met bestelnummer ************ niet binnen de verwachte levertijd is verstuurd. De levertijden op onze site zijn indicatief en wij kunnen deze niet garanderen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en de TNT Post. De leverancier van het spel 'GTA 4' heeft ons laten weten dat er onvoldoende exemplaren zijn om al onze klanten te kunnen voorzien. Hierdoor is er vertraging ontstaan in het leveren van het spel. Wij verwachten uw bestelling voor 13 mei 2008 te kunnen leveren. Onze excuses voor de vertraging. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, ik rij morge vroeg toch ff naar de stad je weet maar nooit en verwacht toch niet dat ze hem morgen brengen Welke webshop is dit?? bol.com Reageren
grandtheftA Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 (bewerkt) @rendual Heey en wanneer heb je hem besteld dan? ik heb m de 5e arpil besteld, en bij mij zeiden ze alleen dat ze problemen met de leverancier hadden. sowiezo kunnen ze beter schrijven voor de 11e, aangezien als ze t voor de 13e willen leveren ze het op de 10e moeten brengen, want 11 en 12 mei is het zondag en maandag;O Bewerkt: 2 mei 2008 door grandtheftA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.