Flashingdemon666 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Heeft iemand misschien tips voor de missie 'Gas Run' van GTA Long Night? (GTA Long Night is een mod voor VC met zombies) Hij lukt mij steeds niet. Ik raak meestal perongeluk de tonnen achterop de truck of al mijn bestuurders raken op. Als ik schiet, raak ik de tonnen of schiet ik de banden lek. Als ik niet schiet, worden alle bestuurders uit de auto getrokken. Alles gaat goed tot dat de zombie-bikers komen. Want dan raak ik meestal een van de banden. Als ik dan van die bikers af ben moet ik de bestuurders tegen zombies beschermen. Maar dat is zo lastig omdat die truck zo slingert. Kan iemand mij a.u.b. helpen? Update 03-05-08: Vier dagen later en nog steeds niks...................... Update 05-05-08: Is hier dan niemand die ook Long Night speelt? Bewerkt: 8 mei 2008 door warrock_123_321 Reageren
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 NA zo lange tijd denk ik dat niemand dat speelt. Beste Mods, mag er alstublieft een slotje op? Reageren
ivo glasius Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Heeft iemand misschien tips voor de missie 'Gas Run' van GTA Long Night? (GTA Long Night is een mod voor VC met zombies) Hij lukt mij steeds niet. Ik raak meestal perongeluk de tonnen achterop de truck of al mijn bestuurders raken op. Als ik schiet, raak ik de tonnen of schiet ik de banden lek. Als ik niet schiet, worden alle bestuurders uit de auto getrokken. Alles gaat goed tot dat de zombie-bikers komen. Want dan raak ik meestal een van de banden. Als ik dan van die bikers af ben moet ik de bestuurders tegen zombies beschermen. Maar dat is zo lastig omdat die truck zo slingert. Kan iemand mij a.u.b. helpen?Update 03-05-08: Vier dagen later en nog steeds niks...................... Update 05-05-08: Is hier dan niemand die ook Long Night speelt? moeilijke missie he ik zal eens kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.