Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV gereleased!

Het is eindelijk zo ver. Grand Theft Auto 4 is uit voor Playstation 3 en XBox 360 is uit. Vannacht stonden al honderden mensen voor gameshops te wachten en andere hebben hem vannochtend opgehaald of via post bezorgd gekregen. Mijn GTA4 heb ik inmiddels via Rockstar ontvangen samen met een heleboel goodies. De goodies kun je binnenkort natuurlijk winnen op GTAGames.nl

Onze GTA4 sectie van het forum is inmiddels geheel verbouwd. Tevens hebben we een chatbox waar je direct kan chatten met vele leden over hoe hun GTA4 release dag is gegaan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Weet Iemand Misschien Of GTA4 Ook Een Keer Voor Op De Pc Uitkomt??

Hoogstwaarschijnlijk wel, maar dat is nog niet bevestigd door Rockstar. Aangezien San Andreas, Vice City, en GTA III en alles daarvoor ook voor de PC uitkwam lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat hij niet voor de PC komt, en Rockstar loopt ook een hoop geld mis als ze hem niet voor de PC uitbrengen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem waarschijnlijk niet ontvangen (voor de PS3) omdat TNT Post in Rotterdam zelf vrij had genomen (staking) op 29 april. Ik voel me dubbel genaaid als ik daarbij bedenk dat hij vanuit Utrecht verzonden werd en in Den Haag afgeleverd moest worden.... :duh:

Vandaag en morgen zijn alle locaties van TNT Post gesloten i.v.m. feestdagen. Om het netjes te houden noem ik dat maar "3x genaaid". Ik ga vanaf vanmiddag 3 dagen op vakantie, om de dagen zonder GTA te overbruggen. :cry:

Mij (en vast vele andere) is GTA IV zo te zien niet gegund.

Bewerkt: door Anthr4XdotNl

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem nog niet :cry: Ik ging vandaag kijken, zeggen ze dat hij al uitverkocht is. :{ En die verkoper zei ook nog dat de volgende lading pas volgende week dinsdag binnenkomt omdat donderdag alles gesloten is vanwege de Dag van de Arbeid.

Ik ben zo ongelukkig :cry: zó lang gewacht, en nu heb ik 'm nog niet. :cry:

@ hieronder: 1 mei = Dag van de Arbeid in België

Troost je, ik heb net hetzelfde probleem :( Ik zat er zo massaal hard naar uit te kijken en ik had hem besteld via internet en ik heb hem nu maar tegen volgende week :s Echt hard!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem waarschijnlijk niet ontvangen (voor de PS3) omdat TNT Post in Rotterdam zelf vrij had genomen (staking) op 29 april. Ik voel me dubbel genaaid als ik daarbij bedenk dat hij vanuit Utrecht verzonden werd en in Den Haag afgeleverd moest worden.... :duh:

Vandaag en morgen zijn alle locaties van TNT Post gesloten i.v.m. feestdagen. Om het netjes te houden noem ik dat maar "3x genaaid". Ik ga vanaf vanmiddag 3 dagen op vakantie, om de dagen zonder GTA te overbruggen. :cry:

Mij (en vast vele andere) is GTA IV zo te zien niet gegund.

I know your problem! Ik wist het nog niet dat TNT gestaakt heeft (daarom waarschijnlijk dat ik het spel ook nog niet ontvangen heb) (ik ben van België hé)

Jah, dat wordt dan maar een verlengd weekend zonder GTA IV :( Echt lastig gevoel hé! Zolang op iets wachten en dan heb je het nog niet ook :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

http://games.blogo.nl/?comments/2008429-gt...-problemen.html

GTA IV problemen

Na al het positieve GTA IV nieuws van de afgelopen maanden zijn vandaag ook meerdere berichten over GTA IV problemen opgedoken. Diverse gebruikers hebben klachten over GTA IV bugs, die voor een groter deel afkomstig zijn van PS3 bezitters van de game.

De klachten zijn onder andere te vinden op Playstation forums, Digital Spy, GTA Forums en AVS Forums. Het eerste probleem is dat bij een groot aantal mensen de game niet kan worden geïnstalleerd op de hard disk van de PS3, ook niet na een reformat van de hard disk of een factory reset.

Aanvankelijk werd aangenomen dat de problemen alleen voorkwamen bij 60GB launch PS3's, maar inmiddels hebben ook gebruikers met een non-launch 60GB PS3 en 20GB PS3 de problemen met de installatie gemeld.

Over de Xbox 360 versie van de game zijn er ook klachten, maar dat aantal lijkt relatief lager te liggen. Dit zou misschien te maken kunnen hebben met het feit dat er meer PS3 versies van de game zijn verkocht.

Een ander probleem is dat GTA IV bij diverse gebruikers vastloopt, beter bekend als het freeze probleem. De game zou vastlopen tijdens verschillende cut-scenes, bij zowel de Xbox 360 als PS3 versie. Rockstar heeft nog niet gereageerd op de problemen en heeft ook nog geen oplossing voor het freeze probleem.

Tot slot blijkt dat GTA IV online voor de PS3 down is. De game zou momenteel online niet speelbaar zijn of problemen vertonen. Ook hier heeft Rockstar nog geen oplossing voor, dus het is goed mogelijk dat als je de PS3 versie hebt, je voorlopig alleen de singleplayer kunt spelen.

Ik ben benieuwd of mensen die GTA IV hebben gespeeld ook één of meerdere van de bovenstaande problemen hebben gehad? Is de PS3 versie online speelbaar? Is de game op de Xbox 360 en/of PS3 bij jullie vastgelopen? Konden jullie de PS3 versie probleemloos installeren? Laat het ons weten in de reacties!

---------------------------------Reactie Van Me zelf -----------------------------------------------------------------------------

Dit kan alleen Voorkomen als je niet veel Gb Hebt Ofz.

Als je dit Probleem hebt, Verwijder dan alle Downloads En Foto's En Filmpjes. Zodat je meer gb over hebt,

Danku ';D

Gr: xBauke

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...