Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV gereleased!

Het is eindelijk zo ver. Grand Theft Auto 4 is uit voor Playstation 3 en XBox 360 is uit. Vannacht stonden al honderden mensen voor gameshops te wachten en andere hebben hem vannochtend opgehaald of via post bezorgd gekregen. Mijn GTA4 heb ik inmiddels via Rockstar ontvangen samen met een heleboel goodies. De goodies kun je binnenkort natuurlijk winnen op GTAGames.nl

Onze GTA4 sectie van het forum is inmiddels geheel verbouwd. Tevens hebben we een chatbox waar je direct kan chatten met vele leden over hoe hun GTA4 release dag is gegaan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

De Telegraaf melden gister dat die nieuwe GTA 4 voor heel wat crasteconsols zorgt en i nde ergste gevallen

zal de lezer van de Playstation 3 stuk gaan der word dan ook gewaarschuwd voor dit probleem Rocketstars melden gister avond dat zij bezig zijn met een oplossing deze op lossing zal dan ook via Internet worden gezet dus bi jdezen geef i kall GTA$ fans een WAARSCIWING!! Pas Op als je GTA 4 toch koopt pas dan wel op o ja en ik zou nu niet kunnen zeggen of de Garanie dan nog geld dus pas alsjeblieft op zowel voor Xobox als voor playstation

(deze info heb ik persoonlijk van Telegraaf door gespeeld gekregen) DIT is GEEN! grap

ROcketstars wilen zijn Excusses dan oo kaan bieden voor alle Ge Crashde Consols

en zal dan ook zo spoedig moglijk een Oplossing vinden voor dit probleem

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij mij hangt i altijd als ik ik een Van, ambulance of (soort van) Hummer stap (ik denk andere grote wagens ook behalve de vuilniswagen). Hierdoor kan ik hellaas die 1e missie van Faustin niet doen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo, die IceMan die dat bericht typte mag wat meer ABN gaan leren man.

Maar mijn xbox ging ook stuk 6 dagen nadat ik Gta IV had gekocht en gespeeld.

Maar nu heb ik een flitsend nieuwe Xbox 360 Elite. :dans::dans:

Bewerkt: door -GoldWing-

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb tot dit moment nog helemaal geen problemen gehad met de game

Ook online heb ik geen problemen

Kan me de irritatie wel begrijpen als hij het niet zo doet als je zou willen

Hoop dat het allemaal snel word opgelost, denk eigelijk wel dat het goed komt

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

weet iemand waneer hij uit komt op pc (gta IV) :cya:

Ja wil ik ook heel graag weten, komt het voor de zomervakantie nog uit?

Zolang Rockstar niks bevestigt of zegt, kunnen we niks garanderen. Toch denk ik wel dat je pas in augustus of misschien later pas de PC versie uit komt, als 'ie al uit komt. Dit om de simpele reden dat ze eerst veel winst met de console versies willen maken, en daarna ze misschien een PC versie uitbrengen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...