Jump to content

GTA 18+


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • danielb

    4

  • AXIO

    2

  • gtamaniac

    2

  • Dwayne Forge

    1

Top Posters In This Topic

ze doen hier alleen bij de intertoys moeilijk. ze zeggen dat ze dan een boete krijgen. ik mocht hem niet eens achteruit laten leggen! ik ben dus naar ee FRS gereden in hoogezand (half uur heen half uur terug) en daar deden ze niet moeilijk.

volgens mij zijn die ratings trouwens ADVIEZEN en geen verplichtingen. dus waarom zou ik dat niet mee mogen krijgen? net als bij films. dat kijkwijzer gedoe dat zijn ook adviezen en het is niet verboden om ze te kijken als je te jong bent

Link to comment
Delen op andere websites

als ze mij gta zouden wijgeren, zeg ik gewoon goed pissig dat ik hem wel ergens anders koop en nooit meer in die tent ooit nog iets haal, en dat ik hier altijd games haalde. zal ze leren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij doet geen een winkel daar moeilijk over. Ze zullen heel veel minder winst maken als ze pas vanaf 18 verkopen, een groot deel van de gta'ers is onder de 18

bij mij wel,:(

toen heb ik me pa gehaald en toen had ik hem toch :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Dixons gingen ze wel mijn ID vragen, maar dat was voor het ID nummer. Dus ze deden niet moeilijk. Volgens mij weten de meeste winkels wel dat je het spel zoiezo gaat krijgen op wat voor manier dan ook en ze hebben gelijk meer inkomsten natuurlijk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij doet geen een winkel daar moeilijk over. Ze zullen heel veel minder winst maken als ze pas vanaf 18 verkopen, een groot deel van de gta'ers is onder de 18

bij mij wel,:(

toen heb ik me pa gehaald en toen had ik hem toch :D

ook gewoon raar kom je eertst alleen mag je niet, kom je weer zullen je vast wel erkennen en dan met je vader en dan mag het wel, ze weten best dat jij het dan zal spelen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij doet geen een winkel daar moeilijk over. Ze zullen heel veel minder winst maken als ze pas vanaf 18 verkopen, een groot deel van de gta'ers is onder de 18

bij mij wel,:(

toen heb ik me pa gehaald en toen had ik hem toch :D

ook gewoon raar kom je eertst alleen mag je niet, kom je weer zullen je vast wel erkennen en dan met je vader en dan mag het wel, ze weten best dat jij het dan zal spelen :schater:

ja maar ze mogen dan niet weigeren omdat er dan wel iemand met de goeie leeftijd bij is

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij doet geen een winkel daar moeilijk over. Ze zullen heel veel minder winst maken als ze pas vanaf 18 verkopen, een groot deel van de gta'ers is onder de 18

bij mij wel,:(

toen heb ik me pa gehaald en toen had ik hem toch :D

ook gewoon raar kom je eertst alleen mag je niet, kom je weer zullen je vast wel erkennen en dan met je vader en dan mag het wel, ze weten best dat jij het dan zal spelen :schater:

ja maar ze mogen dan niet weigeren omdat er dan wel iemand met de goeie leeftijd bij is

slaat ook gewoon nergens op :7
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de freerecordshop en intertoys vroegen ze vandaag om ID, terwijl ik over 3 maandjes 18 ben. Gelukkig vonden ze bij de intertoys een goedkeuring van me ouders over de telefoon goed genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Moesten je ouder helemaal bellen omdat je 3 maanden te jong bent?? Dat is wel gezeur... Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad.. Op 1 ding na ik wilde Tony hawk underground 2 ofzo kopen bij de dynabite voor de pc al een hele tijd geleden maar kreeg hem niet mee vanwegen het bloed dat er kwam wanneer hij viel :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...