Jump to content

GTA 18+


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • danielb

    4

  • AXIO

    2

  • gtamaniac

    2

  • Dwayne Forge

    1

Top Posters In This Topic

Moesten je ouder helemaal bellen omdat je 3 maanden te jong bent?? Dat is wel gezeur... Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad.. Op 1 ding na ik wilde Tony hawk underground 2 ofzo kopen bij de dynabite voor de pc al een hele tijd geleden maar kreeg hem niet mee vanwegen het bloed dat er kwam wanneer hij viel :ch:

dat vind ik wel heel grappig :puh:

ik vind die leeftijdsgrens sowieso onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Winkels die moeilijk doen moeten dat waarschijnlijk van hun eigen hoofdkantoor, om klachten van ouders etc. te weren.

PEGI

De afkorting PEGI staat voor Pan European Game Information. Het is het eerste Pan-Europese classificatiesysteem voor computer-en videospelletjes. Het is bedoeld om ouders meer zekerheid te geven dat de inhoud van een spel geschikt is voor een bepaalde leeftijdscategorie.

Het klopt inderdaad ook, er is in Nederland namelijk geen wet voor die "advies-leeftijden" van games.

Persoonlijk werk ik bij Gamestore E-plaza en wij kijken er totaal niet naar om, wij hebben deze verplichting niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Winkels die moeilijk doen moeten dat waarschijnlijk van hun eigen hoofdkantoor, om klachten van ouders etc. te weren.

PEGI

De afkorting PEGI staat voor Pan European Game Information. Het is het eerste Pan-Europese classificatiesysteem voor computer-en videospelletjes. Het is bedoeld om ouders meer zekerheid te geven dat de inhoud van een spel geschikt is voor een bepaalde leeftijdscategorie.

Het klopt inderdaad ook, er is in Nederland namelijk geen wet voor die "advies-leeftijden" van games.

Persoonlijk werk ik bij Gamestore E-plaza en wij kijken er totaal niet naar om, wij hebben deze verplichting niet.

het lijkt me dat geen 1 winkel die verplichting heeft. er zijn dan wel een paar winkels die moeilijk doen, maar dat is dat ook weer afhankelijk van wat voor typ er achter de kassa staat. als er een oudere persoon staat gaan ze vaker moelijk doen. als er iemand van rond de 20 staat krijg je alles zo mee. die begrijpen je situatie namelijk wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deden ze gelukkig niet moeilijk. Het zou wat zijn geweest als ik hem niet had meegekregen. :D

Mijn ouders waren die hele dag weg dus dan had ik niet meer gehad. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij deden ze ook niet moeilijk. :tu: Ik heb hem bij mijn kameraad gepreorderd. Die werkt bij de Toy's Russ.

Ook wel logische dat ze niet moeilijk doen bij mij, want ik ben 20. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij deden ze totaal niet molijk want de winkel waar ik het koop geven ze dat gewoon aan 13 jarige :puh: echt chil is dat dat je ma niet mee hoeft ik zou me schamen als me ma mee moest :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...