Jump to content

GTA IV blokkerig?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej ik heb net gta 4, ik heb ook een 720p hdtv. Maar het spel ziet er erg blokkerig uit vind ik bij auto's die randen enzo en als je naar een brug kijkt en beweegt. Hebben jullie dat ook :N

Geplaatst: (bewerkt)

Nee ik heb nog zon hele grote TV die dikke Tv`s en het beeld is perfect zonder blokken.

Je hebt misschien een slechte kabel.

Bewerkt: door Dwayne Forge
Geplaatst:

hmm, probeer eens op een gewone tv(crt)?(wel met advance scart-kabel anders schrik je je dood)

Zie je het dan niet, dan kan de gta IV resolutie te laag zijn. Als je game 720P is en je tv 1080P zal ie moeten gaan up scalen, en daarbij kan kwaliteit verloren gaan.

Geplaatst:

Ik heb gewoon een normale scart kabel. Of is het gewoon zo dat bij 720p alles mooier is waardoor je veel bewegende lijntjes ziet ofzo :(

Ik heb precies het zelfde probleem :( Ik heb een 1080p tv en een sony HDMI kabel voor de PS3. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Bewerkt: door Valto
Geplaatst:
Ik heb gewoon een normale scart kabel. Of is het gewoon zo dat bij 720p alles mooier is waardoor je veel bewegende lijntjes ziet ofzo :(

over een scart kabel 720 P sturen :schater:

Probeer eens de component kabel die standaard bij je xbox zit. Die kan wel 720P, mits je tv dat ook kan,

Geplaatst:
Ik heb precies het zelfde probleem :( Ik heb een 1080p tv en een sony HDMI kabel voor de PS3. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Hier exact hetzelfde.

Iemand een oplossing?!

Geplaatst:

Zet je HDMI uitgang van je tv op spelmodus =] Dat werkte bij mij, wordt er een stuk mooier op.

Zet je HDMI uitgang van je tv op spelmodus =] Dat werkte bij mij, wordt er een stuk mooier op.

Wat bedoel je met: zetten op spelmodus?

Bewerkt: door -IV-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...